اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۳۲۳

بازوبند کاپیتانی برایم اهمیتی ندارد

کاپیتان فصل گذشته تیم تراکتورسازی در مورد اینکه آیا در لیگ شانزدهم نیز کاپیتان این تیم خواهد بود یا خیر، گفت: این موضوع برایم هیچ اهمیتی ندارد.
۱۷:۳۲ - ۱۵ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی کیانی در گفت‌وگویی درباره شرایط تیمش اظهار داشت: خدا را شکر تیممان شرایط خوبی دارد و طی روزهای گذشته نیز تمرینات سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشته است. در حال حاضر در 2 نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم و امیدواریم که با کسب نتایجی درخشان در رقابت‌های لیگ برتر، بتوانیم نتیجه این زحمات و تمرینات طاقت‌فرسای خود را ببینیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی با اشاره به حضور این تیم در تورنمنت 4 جانبه جام شهدا خاطرنشان کرد: تیم ما به این مسابقات نیاز داشت و بازی‌های تدارکاتی که در این مسابقات برگزار می‌کنیم نیز می‌تواند به آماده‌سازی تیممان در راه قهرمانی لیگ برتر کمک فراوانی بکند.

وی افزود: جام شهدا جزو بهترین مسابقاتی است که مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تا کنون ترتیب برگزاری آن را داده‌اند. این مسابقات در کنار کسب آمادگی برای تیم‌ها، احترام فوتبالی‌ها به خانواده شهدا محسوب می‌شود که کار ارزشمندی است.

کیانی در مورد لغو اردوی خارجی تیم تراکتورسازی و اینکه آیا اردوی خارجی نسبت به اردوی داخلی می‌توانست کمک بیشتری به این تیم بکند، گفت: اردوی خارجی همیشه نتایج مثبتی برای همه تیم‌ها دارد اما به‌هرحال لغو اردوی ترکیه و اوکراین نیز نظر کادر فنی و مدیریت باشگاه بوده که اعتراضی نسبت به آن نداریم.

وی تصریح کرد: ما بدون توجه به مکان اردو، تمرینات سخت و پرفشار را برای موفقیت در رقابت‌های لیگ برتر تحمل می‌کنیم و مشکلی با اردوی تهران نداریم. در تهران نیز شرایط جوی نسبتاً مناسبی وجود دارد و می‌توانیم تمریناتمان را در بهترین شرایط ممکن پیگیری کنیم.

کاپیتان فصل گذشته تیم تراکتورسازی درباره موضوع کاپیتانی این تیم در لیگ شانزدهم، تأکید کرد: اینکه من یا «محمد ابراهیمی» و یا هر بازیکن دیگر بازوبند کاپیتانی تیم تراکتورسازی را به بازو ببندد، اهمیتی برایم ندارد و تنها به موفقیت تیم فکر می‌کنم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین