اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۲۸۷

برای حضور در صبا شرطی گذاشتم که آن را نپذیرفتند

مهاجم فصل گذشته صبا گفت: برای اینکه قراردادم را با صبا تمدید کنم شرطی را گذاشتم که مسئولین آن را نپذیرفتند.
۱۴:۴۶ - ۱۵ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد قاضی در گفت‌وگویی، در خصوص فصل آینده و تکلیفش اظهار داشت: سابقه کاری من و کارنامه‌ام مشخص است و نیاز به بازارگرمی ندارم. به همین دلیل بدون سر و صدا کارم را انجام می‌دهم. متاسفانه اتفاقاتی در صبا رقم خورد که به ضرر ما تمام شد.

وی ادامه داد: به خاطر علی‌آقا به صبا اعتماد کرده بودیم اما اتفاقات عجیب و غریبی در این باشگاه رخ داد. من از 2-3 تیم داخلی و یک تیم خارجی پیشنهاد دارم اما پیش از این به خاطر صبا به پیشنهادهای خوبی که داشتم جواب رد دادم.

مهاجم فصل گذشته صبا در مورد وضعیت علی دایی یادآور شد: ما فصل گذشته روزهای خوبی را با علی دایی سپری کردیم هر چند که سختی‌های زیادی را تحمل کردیم اما همواره تلاش کردیم تا تیم موفق باشد. متاسفانه این فرصت پیش نیامد که فصل آینده در کنار علی دایی باشیم.

قاضی در مورد اینکه کادر فنی جدید با او برای حضور در صبا تماس گرفته یا خیر، گفت: کادر فنی با من تماس گرفت اما من شرط اول تسویه حساب و پرداخت 50درصد از مطالباتم را گذاشتم اما آنها به من گفتند شرایط تیم هم اکنون مشخص نیست. به همین دلیل تا حدود زیادی این امر منتفی شده است.

وی در مورد مشکلات مالی صبا یادآور شد: در هیچ جای دنیا اینگونه نیست که بازیکن به دنبال پولش بدود. فقط این موضوع را در ایران می‌بینیم. ما فقط به خاطر علی دایی به صبا اعتماد کردیم اما متاسفانه در پایان از دست دادن زمان هم باعث ضرر به ما شد و هم به علی دایی.

مهاجم پیشین صبا در مورد اینکه نگران این نیست که از لحاظ بدنی با مشکل روبرو شود، گفت: خیر نگران این موضوع نیستم. زیرا تمرینات اختصاصی صبح و عصر را انجام می‌دهم و وقتی تیمم را انتخاب کنم اگر جلوتر از سایر بازیکنان نباشم عقب‌تر نیستم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین