اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۲۷۷

در پرسپولیس به من اعتماد نشد

مرتضی قدیمی‌پور بازیكن فصل گذشته پرسپولیس بعد از جدایی از جمع سرخپوشان تهرانی راهی تیم مشهد شد و به این تیم پیوست...
۱۳:۲۶ - ۱۵ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| مرتضی قدیمی‌پور بازیكن فصل گذشته پرسپولیس بعد از جدایی از جمع سرخپوشان تهرانی راهی تیم مشهد شد و به این تیم پیوست. قدیمی پور فصل گذشته تنها یك بازی برای پرسپولیس به میدان رفت؛ آن هم در جام حذفی بود كه اخراج دروازه‌بان اصلی پرسپولیس باعث شد او درون دروازه قرار بگیرد.
  • به سیاه‌جامگان رفتی.
در پرسپولیس به من بازی نمی‌رسید به خاطر همین تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم. من به مشهد آمدم تا فیكس بازی كنم. پیش از اینكه این تیم را انتخاب كنم با مدیربرنامه‌هایم صحبت كردم و به من گفت كه آقا فرهاد جوانگراست و به جوانان اعتماد می‌كند. من خودم هم با آقای كاظمی صحبت كردم و ان‌شاءالله اگر مشكلی پیش نیاید سال آینده فیكس بازی خواهم كرد.
  • از پرسپولیس طلب داری؟
بله، متاسفانه چند روز است كه تماس می‌گیرم ولی كسی جوابم را نمی‌دهد.
  • بهتر نبود در پرسپولیس می‌ماندی شاید این فصل فرصت بازی نصیبت می‌شد؟
نه فایده نداشت. پرسپولیس دروازه‌بانان خوبی دارد و با جذب بیرانوند بعید است حتی به لوبانف هم بازی برسد. اگر می‌ماندم فقط باید در تمرینات شركت می‌كردم. فكر می‌كنم الان زمانش رسیده كه بازی كنم و خودم را نشان دهم.
  • عملكردت در تمرینات از سوشا و لوبانف بهتر بود.
منم مثل سوشا و لوبانف در تمرینات تلاش كردم و می‌توانستم بازی كنم. باید حقم را می‌دادند و به من اعتماد می‌كردند. اگر به من اعتماد می‌شد، قطعا خودم را ثابت می‌كردم.
  • از برانكو ناراحت نیستی كه به تو بازی نداد؟
نه، آقای برانكو مربی خوبی است و كادرش از عملكرد من راضی بود. اصلا ناراحت نیستم بلكه خیلی هم خوشحالم كه این افتخار نصیبم شد تا شاگرد او باشم. برای آقای برانكو و دستیارانش آرزوی موفقیت دارم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین