اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۱۹۹

دایی بوفون بیا استقلال خداحافظی كن!

بازی آلمان و ایتالیا به یكی از مسابقات هیجان‌انگیز و به‌یادماندنی این سال‌ها بدل شد و كری‌خوانی‌ها و حماسه‌سرایی‌های احساسی بلافاصله بعد از پایان این بازی در اینستاگرام و دیگر شبكه‌های اجتماعی رونق گرفت
۱۸:۴۹ - ۱۴ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| بازی آلمان و ایتالیا به یكی از مسابقات هیجان‌انگیز و به‌یادماندنی این سال‌ها بدل شد و كری‌خوانی‌ها و حماسه‌سرایی‌های احساسی بلافاصله بعد از پایان این بازی در اینستاگرام و دیگر شبكه‌های اجتماعی رونق گرفت. ایرانی‌ها هم از این قاعده مستثنا نبودند و از شنبه‌شب صفحات مجازی را با عكس‌ها و مطالبی درباره آلمان و ایتالیا به تصرف خود درآوردند كه در این بین بحث خداحافظی جی‌جی بوفون و گریه او در پایان بازی یكی از مهم‌ترین سوژه‌ها بود.
اما مدیونید اگر فكر كنید كاربران ایرانی به نظر دادن در صفحات خودشان اكتفا كرده‌ و سراغ خود بوفون نرفته‌اند! ایرانی‌ها با آن سابقه درخشان در قرُق كردن صفحه ستاره‌ها، این‌بار سراغ بوفون رفتند و صفحه شخصی دروازه‌بان و كاپیتان تیم‌ملی ایتالیا در یكی دو روز اخیر به عرصه گپ‌وگفت و درددل هواداران ایرانی بدل شد. در میان كامنت‌هایی كه ایرانی‌ها برای بوفونِ محبوب‌شان گذاشته‌اند جملاتی دیده می‌شود كه عقل از سر آدم می‌پراند. به تعدادی از این كامنت‌ها توجه كنید.
«داداش بیا پرسپولیس»
«داداش پاشو بیا استقلال و بعدش از فوتبال خداحافظی کن»
«بوفون من دیشب تا صب فقط غصه اشكاتو خوردم چرا این كارو با من كردی؟»
«بوفون بیا ایران دروازه‌بان این پرسپولیسی‌ها بشو»
«بوفون بیا پرسپولیس تا با هم به اوج افتخار و اقتدار برسیم»
«دایی بوفون چشم‌مایی»
«هیچ جامی ارزش اشکاتو نداره مرد»
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین