اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۱۹۴

به موقع در رابطه با سپاهان صحبت می‌کنم!

گلر تیم فوتبال پیکان گفت: بازیکن پیکان هستم و فعلا تمرکزم روی این تیم است. به موقع در رابطه با سپاهان صحبت می‌کنم.
۱۸:۲۴ - ۱۴ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| رحمان احمدی بعد از ثبت قراردادش با پیکان گفت: از این تیم پیشنهاد داشتم و پس از صحبت‌هایی که انجام شد به توافق رسیدیم و اکنون هم در خ دمت این تیم هستم.

وی در مورد اتفاقاتی که در سپاهان افتاد، خاطرنشان کرد: به موقع و به صورت شفاف در این ارتباط توضیح می‌دهم. فعلا فکر و ذهنم معطوف به پیکان است.

گلر پیکان در مورد اینکه نامش در لیست مازاد سپاهان قرار گرفت خاطرنشان کرد: به موقع همه چیز را می‌ گویم تا مردم در جریان بسیاری از مسائل قرار بگیرند.

احمدی در رابطه با اینکه خیلی از بازیکنانی که در لیست مازاد سپاهان قرار گرفتند تیم پیدا نکردند، اظهار داشت: بازیکنان بزرگی در تیم ما بودند که مطمئنا تیم‌های زیادی برای آنها وجود دارد که بروند و به فعالیت‌شان ادامه دهند. من هم از این مسئله مستثنی نیستم.

وی در مورد اینکه او اعلام کرده بود می‌دانسته در لیست مازاد قرار دارد، گفت: شما می‌خواهید صحبت را به جایی بکشانید که وارد حاشیه شود.

احمدی در مورد اینکه آیا منتظر گرفتن طلبش است و بعدا در مورد مسائل این تیم صحبت کند گفت: طلب زیادی از سپاهان دارم که فعلا برای مبلغ ناچیزی از آن چک ناچیزی دریافت کردم. اجازه بدهید ابتدا این طلب وصول شود.

احمدی در پایان در رابطه با پیکان عنوان کرد: تازه به این تیم آمدم. اجازه بدهید مدتی بگذرد تا بتوانیم در رابطه با وضعیت تیم اظهارنظر کنیم. ان‌شاءالله پیکان امسال جایگاه خوبی در جدول خواهد داشت.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین