اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۱۲۷

فقط بودن اسم‌ها برای موفقیت كافی نیست

مدافع تیم فوتبال تراكتورسازی گفت: هدف‌گذاری كادرفنی تیم ما با بازیكنان خوبی كه جذب شده‌اند، قهرمانی است و امیدوارم به این هدف برسیم.
۱۰:۴۸ - ۱۴ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت آماده‌سازی پیش از فصل تیم فوتبال تراكتورسازی اظهار داشت: تمرینات سخت و پرفشاری را در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام می‌دهیم كه بسیار طاقت‌فرسا و سنگین است.

وی افزود: با این حال روزبه‌روز بچه‌های تیم به آمادگی نزدیک می‌شوند و قطعاً با انجام چند بازی دوستانه كه در دستور كار است به هماهنگی بیشتری خواهیم رسید.

مدافع تیم فوتبال تراكتورسازی درباره وضعیت بازیكنان تازه‌وارد این تیم مثل محسن بنگر، محمد نوری و محمد ابراهیمی، گفت: همه تازه‌واردهای تیم از جمله آنهایی كه نام بردید از بهترین‌ها هستند و قطعاً كمک زیادی به ما در طول فصل خواهند داشت.

ایران‌پوریان خاطرنشان کرد: شک ندارم با تلاشی كه تک‌تک بازیكنان قدیم و جدید انجام می‌دهند، می‌توانیم افتخار بیافرینیم و دل همه هواداران را شاد كنیم.

وی در پاسخ به این سؤال كه با بالا رفتن توقعات هواداران فكر می‌كنید تراكتور كه این همه بازیكن اسمی و ستاره جذب كرده، بتواند به عنوان قهرمانی دست پیدا كند یا خیر، تصریح كرد: به هرحال آنچه مشخص است یک تیم فقط به اسم‌ها و ستاره‌هایش منتهی نمی‌شود. باید تلاش مضاعف همه اركان تیم و باشگاه در كنار هم باشند تا یك اتفاق خوب رقم بخورد و به هدف برسیم. با این حال تیم بسیار خوبی داریم و قطعاً با تلاشی كه از بچه‌ها می‌بینم این توان وجود دارد كه اتفاقات خوبی را برای خوشحالی هواداران رقم بزنیم.

وی ادامه داد: با این حال با این مهره‌ها و بازیكنانی كه جذب كردیم هدف‌گذاری برای قهرمانی است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

مدافع تیم فوتبال تراكتورسازی در پایان درباره اینكه به جز اردوی تهران برنامه دیگری در دستور كار این تیم قرار دارد یا نه، گفت: ما به جز تهران اردوی دیگری نداریم و قرار است در آنجا با انجام چند بازی دوستانه و پیگیری تمرینات خودمان را برای مسابقات آماده كنیم.
منبع: ایلنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین