اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۳۵۸۸
هرایر مگویان مدافع تیم‌ملی ارمنستان و تیم استقلال تهران بعد از آنکه در چند روز اول تمرینات غایب بود، طی چند روز گذشته در تمرینات شرکت کرد. درخصوص آخرین وضعیت این بازیکن گفت‌و‌گویی را با وی انجام دادیم که در ذیل می‌خوانید.
۱۵:۵۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| هرایر مگویان مدافع تیم‌ملی ارمنستان و تیم استقلال تهران بعد از آنکه در چند روز اول تمرینات غایب بود، طی چند روز گذشته در تمرینات شرکت کرد. درخصوص آخرین وضعیت این بازیکن گفت‌و‌گویی را با وی انجام دادیم که در ذیل می‌خوانید.
  • با وجود شایعات فراوان سرانجام شاگرد منصوریان شدی؛ از جو حاکم بر تمرینات این روزهای استقلال برایمان بگو...
طبق توافقاتی که با باشگاه استقلال داشتم سرتمرینات حاضر شدم و خوشبختانه جو خوبی با حضور نفرات جدید در تیم حاکم است. من بعد از ۲سال حضور در لیگ ایران تقریبا یک شناخت نسبی از بازیکنان سایر تیم‌ها هم پیدا کرده‌ام و باید بگویم نفراتی که جذب شدند جزو بهترین‌های ایران هستند.
  • در مورد بازیکنانی که از استقلال رفتند چه نظری داری؟
باور کنید آنهایی هم که جدا شدند جزو بهترین‌ها در ایران هستند و فقط این نظر سرمربی تیم بوده که آنها از تیم جدا شوند، امیدوارم در تیم‌های جدیدشان جزو بهترین‌ها باشند، ما هم با نفراتی که به تیم اضافه شدند به دنبال قهرمانی هستیم چراکه یک قهرمانی به هواداران از سال قبل بدهکار هستیم. باید تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام دهیم، امیدوارم با کمک مدیریت، کادرفنی و بازیکنان بتوانیم یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی باشیم.
  • استقلال جدا از مسابقات داخلی در رقابت‌های آسیایی هم حضور دارد؛ به نظرت بتواند از هر 3جام سربلند خارج شود؟
باید همین‌طور باشد، ما در کنار لیگ‌بر‌تر و جام‌حذفی باید با تمرکز بالا به فکر موفقیت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم باشیم و رسیدن به این مهم هم با همدلی و تلاش باشگاه و بازیکنان دور از دسترس نیست.
  • این‌ روز‌ها هواداران زیادی برای تماشای تمرینات استقلال به ورزشگاه می‌آیند آیا این مساله در مورد سایر تیم‌ها نیز صدق می‌کند یا این مورد یک استثناست؟
جو تمرینات استقلال با حضور هواداران پرشمار که فوق العاده است، اما درهمه تیم‌های بزرگ این مساله صدق می‌کند که هواداران زیادی حتی برای دیدن تمرینات تیم محبوب خود به محل تمرین می‌روند که این مساله روحیه مضاعفی به بازیکنان و مربیان می‌دهد تا در راه موفقیت قدم بردارند و کار ما هم سخت‌تر می‌شود که باید تلاش دوبرابری انجام دهیم که خواسته‌های بحق آنها را برآورده سازیم. هواداران در سرما و گرما می‌آیند و خیلی از آنها با استقلال و نتایج آن زندگی می‌کنند و ما هم باید جبران ناکامی فصل قبل را بکنیم و قهرمانی را تقدیم‌شان نماییم.
  • نظرت در مورد کار کردن با منصوریان چیست؟
من به عنوان بازیکنی که ۲سال در لیگ ایران بازی می‌کنم، کار او را در تیم نفت تهران دیده‌ام؛ کارش در این تیم خوب بود. می‌دانم بازیکن و کاپیتان استقلال بوده و باانگیزه خاصی هم به جمع آبی‌پوشان آمده است و تمام تلاشش را می‌كند که دراین تیم موفقیت‌های خودش در تیم نفت را تکرار کند.
  • گویا قبل از آنکه با استقلال برای تمدید قرارداد به توافق برسی از چند تیم دیگر لیگ‌برتری هم پیشنهاد داشتی؟
با خود من که مستقیما صحبت نکردند ولی از سوی چند تیم با مدیربرنامه‌هایم صحبت کرده بودند اما من تصمیم گرفتم كه در استقلال بمانم و فکر می‌کنم جزو اولین نفراتی بودم که برای تمدید با استقلال توافق کرده و ۲سال دیگر قراردادم را تمدید کردم.
  • پس چرا این‌قدر دیر به تمرینات استقلال اضافه شدی و همین مساله شائبه‌های زیادی ایجاد کرد.
به شائبه‌ها نباید توجه کرد؛ دیر آمدن به تمرینات براساس توافقاتی بود که با مدیریت باشگاه داشتم. آنها می‌دانستند چند روز دیر‌تر در تمرینات حاضر خواهم شد.
  • حنیف عمران‌زاده از بازیکنان خط دفاعی فصل قبل از استقلال جدا شده و به جای او نفراتی مانند کنعانی‌زادگان جذب شده‌اند؛ دراین ارتباط چه نظری داری؟
حنیف از دوستان خوب من بود و آرزو می‌کنم كه فصل بعد در هرتیمی كه هست، موفق باشد و به بازیکنان جدید هم خوشامد می‌گویم و امیدوارم همراه آنها امسال در هر 3جام لیگ‌بر‌تر، جام‌حذفی و رقابت‌های آسیایی موفق باشیم.
  • البته علیرضا منصوریان گفته که ما امسال ۴جام داریم و داربی هم یک جام جداگانه است؛ نظرت در این باره چیست؟
داربی هم مثل سایر بازی‌ها فقط 3امتیاز دارد اما داربی در تمام دنیا یک حساسیت خاصی دارد و ما هم به خاطر شاد کردن دل هواداران همان‌طور که آقای منصوریان گفته باید در داربی پیروز شویم. در کنار آن سال خوب خود را با موفقیت در 3جام دیگر ادامه داده و به پایان برسانیم.
  • مسابقات یورو۲۰۱۶ اروپا را تماشا می‌کنی؟
بله؛ مگر می‌شود این بازی‌ها را تماشا نکرد. بالا‌ترین سطح فوتبال در جهان است. نقاط آموزنده‌ای دارد که می‌توان برای پیشرفت از آنها استفاده کرد.
  • به نظرت کدام تیم قهرمان می‌شود؟
بازی‌ها حساس است و از الان زود است كه بگویم کدام تیم قهرمان می‌شود ولی 4تیم فرانسه، آلمان، ایتالیا و پرتغال شانس زیادی برای قهرمانی دارند.
  • مدعیان قهرمانی در لیگ‌بر‌تر فصل آینده را کدام تیم‌ها می‌دانی؟
هنوز لیگ شروع نشده است اما مطمئن هستم همه تیم‌ها با آمادگی بالایی پا به مسابقات می‌گذارند و تا زمانی که مسابقات شروع نشود نمی‌توان گفت چه تیم‌هایی مدعی هستند ولی آنچه برای خود ما باید حائزاهمیت باشد اینکه از روز اول باید با کسب امتیازات کامل خود را در کورس قهرمانی قرار دهیم؛ ضمن اینکه باید در کورس هم که قرار می‌گیریم، پویایی لازم را داشته باشیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین