اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۳۵۸۱

كیانی: از طایفه‌ای هستیم كه باید ریش و سبیل بگذاریم

مهدی كیانی، كاپیتان تراكتورسازی معتقد است كه این تیم در فصل جدید لیگ برتر باید به قهرمانی برسد. او در سال‌های اخیر بارها با تراكتورسازی در آستانه قهرمانی قرار گرفت و این عنوان را از دست داد....
۱۵:۰۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی كیانی، كاپیتان تراكتورسازی معتقد است كه این تیم در فصل جدید لیگ برتر باید به قهرمانی برسد. او در سال‌های اخیر بارها با تراكتورسازی در آستانه قهرمانی قرار گرفت و این عنوان را از دست داد. با این حال كیانی به تیمی كه قرار است فصل آینده در لیگ برتر بازی كند، خیلی امیدوار است. او درمورد شرایط تراكتور و مسائل مختلف دیگر به سوالات همشهری ورزشی پاسخ می‌دهد.
  • قبول داری تراكتورسازی با جذب این‌همه ستاره به‌شدت برای قهرمان شدن تحت فشار قرار دارد؟
تا حدودی حرف شما را قبول دارم ولی به هر حال تیمی كه قهرمانی می‌خواهد باید بازیكن هم در اختیار داشته باشد. تراكتورسازی چند سال تا آستانه قهرمانی پیش رفت ولی قهرمان نشد. امسال واقعا تیم بسیار خوبی تشكیل شده است كه باید از زحمات آقایان آجورلو و قلعه‌نویی تشكر كرد.
  • فكر نمی‌كنی جذب كرار جاسم برای تراكتورسازی حاشیه‌های مختلفی را ایجاد كند؟
هواداران تراكتورسازی و امیر قلعه‌نویی كرار را دوست دارند و قلعه‌نویی بی‌دلیل بازیكنی را جذب نمی‌كند. اگر كاری به كار كرار نداشته باشند او كار خودش را انجام می‌دهد و اگر این بازیكن را اذیت نكنند دنبال حاشیه نمی‌رود. درضمن قلعه‌نویی می‌تواند كرار را كنترل كند.
  • درمورد بازی ادینیو چه صحبتی داری؟
ادینیو واقعا فوتبالیست خوبی است و خوشحالم كه این بازیكن و همچنین محمد ابراهیمی دوباره به تراكتورسازی برگشتند. واقعا تیم ما در هر پست نیاز به بازیكنان آماده دارد و الان شرایط تراكتورسازی طوری است كه در هر پست چند بازیكن خوب داریم.
  • اصلی‌ترین رقیب شما برای قهرمانی چه تیمی است؟
ما برای هیچ تیمی كری نمی‌خوانیم و حرفمان را در زمین مسابقه می‌زنیم. باید بازی‌ها شروع شود تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.
  • مثل اینكه شماره شش را هم دوباره قرار است بر تن كنی؟
بله. سینا عشوری لطف كرد و دوباره این شماره را به من داد. البته این چیزها زیاد مهم نیست، مهم رفاقتی است كه بین بازیكنان وجود دارد. در یك تیم اگر رفاقت وجود نداشته باشد موفقیتی حاصل نمی‌شود.
  • راستی چرا این‌قدر تغییرچهره داده‌بودی؟
ما از طایفه‌ای هستیم كه باید ریش و سبیل بگذاریم. من یك مدت این كار را نمی‌كردم و اجازه گرفته بودم كه ریش و سبیل نگذارم ولی الان این چهره را دوست دارم و فعلا هم نمی‌خواهم تغییر چهره بدهم.
  • جام ملت‌های اروپا را می‌بینی؟
بله، من سعی می‌كنم بازی‌ها را ببینم و واقعا لذت می‌برم. البته طرفدار تیم خاصی نیستم.
  • راستی می‌دانی كه مسی بعد از شكست آرژانتین مقابل شیلی از بازی‌های ملی خداحافظی كرد؟
مسی واقعا فوتبالیست بزرگی است و من امیدوارم او از تصمیم خودش منصرف شود. فكر می‌كنم دوباره مسی را به تیم ملی آرژانتین برگردانند. خودم به او زنگ می‌زنم تا از خداحافظی منصرف شود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین