اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۳۴۶
سرمربی سابق تیم فوتبال فجر سپاسی گفت:‌ کارلوس کی‌روش اکنون از سرمایه‌های لیگ در تیم ملی استفاده می‌کند.
۰۹:۵۶ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-محمود یاوری در مورد بازی ایران و ازبکستان گفت: من بر این باورم که کی‌روش دارد تیم را جوان می‌کند و جوان‌گرایی ریسک نیست بلکه آینده‌نگری است. دیدید که در بازی با ازبکستان یک بازیکن جوان و جدید خودش را نشان داد و گل هم زد یا مهدی طارمی جوان هم برای تیم ملی خوب بازی کرد.

وی افزود: در نیمه دوم با جوان‌گرایی که کی‌روش انجام داد نوید خوبی را برای آینده فوتبال ایران داده است. کی‌روش اکنون یک تیم جوان و یک تیم با تجربه دارد و بازیکنان جوان ارمغان لیگ برای کی‌روش و تیم ملی هستند و او اکنون از سرمایه‌های لیگ در تیم ملی استفاده می‌کند که کار بسیار خوبی است.

یاوری با اشاره به زحمات مربیان لیگ برتری گفت: من چون خودم در لیگ تیم ندارم اینها را می‌گویم این سرمایه‌های جوان حاصل زحمات مربیان لیگ برتر است. بارها در مصاحبه‌های قبلی هم گفتم کی‌روش باید به سمت لیگ چرخش داشته باشد و گرایش و دید مثبت‌تری به لیگ ایران داشته باشد که او اکنون این کار خوب را انجام داده و به بازیکنان جوان لیگ در تیم میدان داده است.

یاوری در مورد اینکه در گذشته بازیکنان مثل بیت آشور به تیم ملی آمدند که حاصلی هم نداشتند، گفت: بیت آشور در جام جهانی هم حضور داشت اما از او استفاده‌ای نشد به همین دلیل می‌گویم بهتر است کی‌روش به جای آنکه وقت خود را صرف لژیونرهایی از این طرف و آن طرف دنیا بکند به لیگ برتر ایران بیشتر بها بدهد. اگر قرار است لژیونرهایی به فوتبال ایران بیایند که ما بازیکنانی بهتری داشته باشیم حاصلی برای ما ندارد.

وی در مورد اینکه فضا اکنون مثبت شده است و مربیان ایرانی هم در تمرینات تیم ملی حاضر می‌شوند، افزود: این فضا خیلی خوب است خود من هم دنبال فرصت هستم تا در تمرینات تیم ملی حاضر شوم. این حضور خیلی خوب است مربیان لیگ برتر در تیم ملی حاضر می‌شوند و از آنها استقبال هم می‌شود.

سرمربی سابق تیم فوتبال فجر سپاسی در مورد اینکه چه زمانی دوباره در لیگ برتر مربیگری خواهد کرد، گفت: این بار دیگر بی‌گُدار به آب نمی‌زنم. سال گذشته از مدیرعامل فجر سپاسی رودست خوردم آقای مدیرعامل من را با هزار وعده و وعید معنوی به فجر سپاسی برد اما وعده‌هایش عملی نشد.

وی ادامه داد: در آن زمان تیم در شرایط نامطلوب بود و قرار بود دو سه بازیکن دیگر هم جذب کنیم اما نه تنها بازیکنی جذب نشد بلکه دو بازیکن تأثیرگذار تیم را هم فروختند. جابر انصاری و هادی ایمانی را از دست دادیم من همان موقع برای مسئولان نامه نوشتم و گفتم این تیم اکنون فقط 30 درصد شانس ماندن در لیگ برتر را دارد. بهتر است امکانات برای تیم فراهم شود تا تیم در لیگ برتر بماند و شانسش به 90 درصد برسد اما این امکان فراهم نشد. جالب است که مدیرعامل 3.5 میلیارد تومان هم از بودجه را به باشگاه پس داد در حالی که روز آخر حاضر بود به هر بازیکن 20 میلیون تومان پاداش بدهد تا تیم در لیگ برتر بماند اما این اتفاق رخ نداد. من از مدیرعامل رودست خوردم شاید او چنین نظری نداشت اما این اتفاق برای من افتاد و همکاری لازم با من نشد و در نهایت با یک تفاضل گل به پلی‌آف رفتیم در پلی‌آف هم که شرایط را می‌دانیم.

سرمربی سابق فجرسپاسی با اشاره به بازی‌های حساس در انتهای جدول گفت: باید بر روی لیگ یک و همچنین مسابقات حساس در انتهای جدول کنترل زیادی انجام شود من مطمئنم فدراسیون نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد اگر قادر به چنین کاری بود حتماً از تخلفات جلوگیری می‌کرد من امسال در لیگ تیم نداشتم اما از گوشه و کنار حرف‌های زیادی را شنیدم.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: فجرسپاسی یاوری
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین