اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۳۳۲۵
ساسان انصاری با 9گلی كه در لیگ گذشته به ثمر رساند، حالا می‌خواهد در پرسپولیس خودش را نشان بدهد و با این تیم به موفقیت‌های بزرگی برسد. ساسان انصاری درخصوص شرایط خودش با همشهری ورزشی به گفت‌وگو پرداخت
۱۶:۱۲ - ۰۸ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| ساسان انصاری با 9گلی كه در لیگ گذشته به ثمر رساند، حالا می‌خواهد در پرسپولیس خودش را نشان بدهد و با این تیم به موفقیت‌های بزرگی برسد. ساسان انصاری درخصوص شرایط خودش با همشهری ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.
  • شرایط پرسپولیس را چطور می‌بینی؟
پرسپولیس در این فصل بیشتر بازیكنان فصل قبل خود را نگه داشت و این باعث می‌شود كه بازیكنان مشكلی بابت هماهنگی نداشته باشند و با اضافه‌شدن من و بازیكنان دیگر به این تیم روند هماهنگی تیم بهتر شكل می‌گیرد و می‌توانیم كه خیلی زود به هماهنگی تاكتیكی برسیم و شروع پرقدرتی را در لیگ داشته باشیم. من پیشنهادهایی دوبرابر پرسپولیس داشتم اما ترجیح دادم در این تیم و زیر نظر برانکو کار کنم.
  • مثل اینكه از پیوستن به پرسپولیس خیلی راضی هستی؟
پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و هواداران بسیار زیادی دارد و من به قول معروف وقتی از پرسپولیس پیشنهاد به دستم رسید با چشم بسته قبول كردم و به این تیم آمدم. از قبل هم گفته بودم كه از بچگی عاشق این تیم هستم و امیدوارم بتوانم در این تیم بدرخشم.
  • فكر می‌كنی 9گل زده در فصل قبل را در این فصل هم تكرار كنی؟
زدن این تعداد گل كار بسیار سختی است و هیچ بازیكنی نمی‌تواند بگوید كه من چه تعداد گل خواهم زد اما سعی می‌كنم كه در این تیم مفید واقع شوم و جواب اعتمادی كه برانكو و هواداران و باشگاه به من كردند را بدهم.
  • پرسپولیس طی این فصل در بیشتر نقاط با ترافیك بازیكن رو‌به‌روست؛ فكر می‌كنی می‌توانی در تركیب ثابت بازی كنی؟
این چیزی نیست كه من بتوانم در مورد آن نظر بدهم و این موضوع را باید برانكو مشخص كند و اوست كه می‌گوید كدام بازیكنان به میدان بروند اما چیزی كه مهم است این است كه من تمام تلاش خودم را انجام می‌دهم تا اعتماد برانكو را به دست بیاورم و برای پرسپولیس به میدان بروم.
  • شماره17 را هم برای خودت انتخاب كردی؟
بله و می‌دانم كه این پیراهن را چه بازیكنان بزرگی به تن كرده‌اند و به همین خاطر با فرشاد پیوس تماس گرفتم و از او اجازه پوشیدن این پیراهن را گرفتم اما هنوز نتوانسته‌ام با مهدوی‌كیا صحبت كنم و امیدوارم به زودی با ایشان هم صحبت كنم و اجازه بگیرم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین