اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۳۳۲۴

مقصد بعدی جباری؛ الجیش، الخریطیات یا استقلال؟

در حالی كه چند روز بیشتر تا انتخابات ریاست باشگاه الاهلی باقی نمانده است، مجتبی جباری و پژمان منتظری وضعیتی مبهم در این تیم دارند...
۱۶:۰۸ - ۰۸ تير ۱۳۹۵
وانانیوز|
  • در حالی كه چند روز بیشتر تا انتخابات ریاست باشگاه الاهلی باقی نمانده است، مجتبی جباری و پژمان منتظری وضعیتی مبهم در این تیم دارند. آنها یك فصل دیگر هم با الاهلی قرارداد دارند اما برخی از مسئولان باشگاه الاهلی خواهان كنار گذاشتن این 2بازیكن هستند. البته برخی از مسئولان الاهلی هم خواهان ماندن جباری و منتظری هستند ولی مساله مهم این است كه حامیان این 2بازیكن شانس كمی برای در دست گرفتن مدیریت باشگاه الاهلی دارند. هنوز چیزی در این زمینه مشخص نیست اما آنها هر لحظه باید آماده ترك الاهلی باشند.
  • درآمد 7میلیاردی جباری از الاهلی
جباری در حالی بعد از حضور كوتاه‌مدت در سپاهان راهی الاهلی شد كه در فوتبال ایران، با مشكل دریافت مبالغ قراردادهایش مواجه شد و این چالشی بود كه همیشه میان او و استقلال وجود داشت. با حضور در لیگ قطر اما زندگی فوتبالی مجتبی به كلی تغییر كرد و قراردادهای مالی جباری طی این 3سال طوری بود كه او توانست در الاهلی بالای 7میلیارد تومان طی این سال‌ها درآمد داشته باشد. از طرفی او خیلی كم در فوتبال قطر مصدوم شد و بدون شك بازی در قطر آرام‌ترین روزهای فوتبالی جباری را رقم زد.
  • ‌2پیشنهاد قطری
جباری یك فصل دیگر با الاهلی قرارداد دارد و قطعا كنار گذاشتن او برای این باشگاه هزینه‌ای نسبتا سنگین در پی خواهد داشت چون آنها باید به جباری غرامت بدهند. در حال حاضر الجیش جدی‌ترین مشتری جباری است و آنها خواهان جذب مهندس الاهلی هستند. الخریطیات هم مجتبی را می‌خواهد ولی آنها برای جذب این بازیكن با مشكل مالی هم مواجه هستند و خیلی سخت بتوانند مجتبی را به خدمت بگیرند. جباری طی این چند سال بدون دغدغه مالی در قطر فوتبال بازی كرد و امكانات فوق‌العاده باشگاه‌های قطری هم بهترین اتفاق برای او بود.
جباری بازگشت به استقلال را هم یكی دیگر از گزینه‌های پیش‌روی خود می‌بیند. او به استقلال علاقه دارد اما بازی در این تیم و بازگشت به فوتبال ایران، شاید دوباره چالش‌های گذشته را برای جباری ایجاد كند. حالا باید دید این بازیكن در صورت جدایی از الاهلی در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین