اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۳۲۹۷

آخرین وضعیت بلندقامتان برای هفته سوم لیگ جهانی

سرمربی تیم ملی والیبال فهرست ۱۴ بازیکن مورد نظر خود را برای هفته سوم لیگ جهانی در جلسه سه شنبه شب مشخص خواهد کرد.
۱۳:۲۳ - ۰۸ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم رقابتهای لیگ جهانی میزبان ایتالیا، صربستان و آرژانتین است و در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برابر این حریفان به میدان خواهد رفت.

امیر خوش خبر، سرپرست تیم کشورمان درباره فهرست بازیکنان اصلی مورد نظر لوزانو در هفته سوم گفت: قرار است سه شنبه شب جلسه ای برگزار شود که در آن لوزانو لیست ۱۴ نفره مورد نظر خود را ارایه کند. به احتمال فراوان مهدوی و تشکری نیز به لیست اصلی باز خواهند گشت و در این هفته تیم کشورمان را همراهی خواهند کرد.

وی درباره وضعیت امیر غفور و فرهاد قائمی بیان کرد: من با پزشک تیم ملی درباره غفور صحبت کردم که امروز تکلیف نهایی او مشخص می شود اما قائمی به تازگی بیماری سخت خود را پشت سر گذاشته و به احتمال زیاد آمادگی حضور در دیدارهای سخت را ندارد. تیم ملی نیاز مبرمی به این بازیکنان دارد و باید سلامت آنها در اولویت باشد تا بتوانند در المپیک با تمام قدرت حاضر شوند.

سرپرست تیم ملی درباره مشکلات بازیکنان در دو هفته ابتدایی لیگ جهانی گفت: مشکل اصلی ما در ژاپن بود که استرس کسب سهمیه و بازی های سنگین متوالی وجود داشت و به لیگ جهانی کشیده شد. البته من در هفته دوم دیدم که دو بازیکن برزیل زیر سرم رفتند و به بیمارستان منتقل شدند بنابراین مشکلات برای سایر تیم ها نیز وجود داشت اما برای ایران بیشتر بود با این حال بازیکنان این مسایل را به جان خریدند و در تلاش هستند بهترین بازی خود را ارایه کنند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین