اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۳۰۶۷
فصل جدید رقابت‌های لیگ قطر در حالی آغاز خواهد شد كه تمام بازیكنان ایرانی شاغل در لیگ این كشور، وضعیتی متزلزل و مبهم در تیم‌هایشان دارند...
۱۸:۳۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| فصل جدید رقابت‌های لیگ قطر در حالی آغاز خواهد شد كه تمام بازیكنان ایرانی شاغل در لیگ این كشور، وضعیتی متزلزل و مبهم در تیم‌هایشان دارند.
در حال حاضر فقط حضور مهرداد پولادی در الشحانیه قطعی است و او چند روز پیش قراردادش را با این باشگاه تمدید كرد. وضعیت جواد نكونام، اشكان دژآگه، پژمان منتظری، مجتبی جباری و مسعود شجاعی اما برای فصل آینده معلوم نیست و احتمال خروج برخی از آنها از فوتبال قطر وجود دارد.
  • نكونام خداحافظی می‌كند؟
نكونام دیگر قراردادی با العربی ندارد و روزنامه‌های معتبر این كشور هم خبر دادند كه این باشگاه كاپیتان سابق تیم‌ملی ایران را نمی‌خواهد. آخرین اخبار از وضعیت نكونام حاكی از آن است كه او برای ادامه فوتبال یا خداحافظی تردید دارد. نكونام از 2تیم سایپا و پیكان و همچنین 2تیم شهرستانی پیشنهاد دارد اما این پیشنهادها باب میل او نیست. اگر جواد خودش را راضی به بازی در یكی از این تیم‌ها نكند احتمالا خداحافظی خواهد كرد. او از لیگ قطر هم پیشنهاد ندارد، البته نكونام بازیكن خوش‌شانسی است و سابقه او نشان داده كه هر لحظه می‌توانیم در انتظار رسیدن یك پیشنهاد فوق‌العاده به این بازیكن باشیم.
  • دژآگه در قطر می‌ماند
روزنامه الشرق روز گذشته از قطع همكاری العربی با دژآگه خبر داد. البته اشكان 2فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد و اگر العربی خواهان فسخ قرارداد باشد باید نصف مبلغ توافقی با این بازیكن را بپردازد. دژآگه فصل قبل بهترین بازیكن العربی بود، او در حال حاضر از 2تیم قطری پیشنهاد دارد و حتی در صورت جدایی از العربی می‌تواند در قطر بماند. البته گفته می‌شود محمودرضا فاضلی تلاش می‌كند تا شاید اشكان را به یك تیم اروپایی ببرد.
  • جباری و منتظری در انتظار رئیس جدید
مجتبی جباری و پژمان منتظری اما وضعیتی كاملا مبهم در پیش دارند. رئیس فعلی باشگاه الاهلی خواهان حفظ این 2بازیكن است اما انتخابات باشگاه برای تعیین رئیس جدید به زودی برگزار خواهد شد و اگر رئیس باشگاه تغییر كند، شانس ماندن جباری و منتظری كم خواهد شد. اگر الاهلی قصد فسخ قرارداد داشته باشد باید به این 2بازیكن غرامت بدهد. جباری در صورت جدایی از الاهلی یا به الجیش خواهد رفت یا احتمالا به استقلال بازخواهد گشت. وضعیت منتظری اما مبهم است. او از قطر پیشنهاد ندارد و استقلال هم مدافع نمی‌خواهد. او شاید به فوتبال ایران برگردد و در تیم دیگری غیر از استقلال بازی كند.
  • شجاعی پیشنهاد ندارد
مسعود شجاعی هم كه تا همین چند روز پیش برای استراحت و خوش‌گذرانی به مالدیو رفته بود، در حال حاضر هیچ پیشنهادی از لیگ قطر ندارد. او گفته كه دوست ندارد به لیگ ایران برگردد، پس باید منتظر ماند و دید كه شجاعی بعد از خروج از لیگ قطر، كجا را برای بازی انتخاب خواهد كرد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین