اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۳۰۶۴

جواد لالـیگـایی+عکس

نكونام فصل پیش را با سایپا شروع كرد اما در میانه‌ راه به العربی رفت و به مهره فیكس این تیم در لیگ ستارگان قطر تبدیل شد. او در تمام 11‌بازی پایانی لیگ ستارگان در تركیب اصلی زولا قرار داشت...
۱۸:۲۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| نكونام فصل پیش را با سایپا شروع كرد اما در میانه‌ راه به العربی رفت و به مهره فیكس این تیم در لیگ ستارگان قطر تبدیل شد. او در تمام 11‌بازی پایانی لیگ ستارگان در تركیب اصلی زولا قرار داشت. نكونام در حضور 99‌درصدی‌اش تنها یك‌گل برای العربی به ثمر رساند تا در 35‌سالگی در فهرست مازاد تیمی قطری قرار بگیرد؛ البته نكونام با سابقه بازی در لالیگا پیش از این حضور در فهرست مازاد الوحده ‌امارات و الكویت ‌كویت را هم تجربه كرده بود.

11
نكونام در تیم‌های عربی بیشتر از یك‌ نیم‌فصل دوام نیاورده و پس از انجام 11‌بازی لیگی برای الوحده و الشارجه امارات، الكویت كویت و العربی قطر، تیم‌های عربی را ترك كرده است. نكونام 10‌گل لیگی برای عرب‌ها زده است.

99
در‌صد حضوردر لیگ ستارگان
kkkk.jpg
دژ بوندسلیگایی
اشكان دژآگه از لیگ‌برتر انگلیس و باشگاه فولام به العربی منتقل شد. او در اولین فصل حضور در قطر، سهم 72‌درصدی در تركیب العربی داشت اما در سال دوم این درصد را به 80‌رساند. دژآگه در سال اول موفق شد 5‌گل برای تیم جدیدش به ثمر برساند اما در سال دوم یك‌گل كمتر زد تا مدیران العربی روی نام او قلم قرمز بكشند. دژآگه با سابقه حضور در لیگ جزیره و بوندس‌لیگا و بازی در جام‌جهانی در فهرست مازاد العربی قرار گرفته است.

08
العربی زمانی كه اشكان دژآگه را به خدمت گرفت، تیم پنجم لیگ ستارگان بود اما پس از یك‌فصل با بازیكن ایرانی‌اش به رده هشتم جدول سقوط كرد. این تیم در سال دوم حضور اشكان هم هشتم شد!

76
در‌صد حضور در لیگ ستارگان
122222.jpg
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین