اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۳۰۵۷
افشین قطبی سرمربی اسبق تیم‌ملی کشورمان به تازگی هدایت تیم بوریرام را برعهده گرفته است؛ به همین بهانه گفت‌و‌گویی را با وی انجام دادیم که در ذیل می‌خوانید...
۱۷:۳۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| افشین قطبی سرمربی اسبق تیم‌ملی کشورمان به تازگی هدایت تیم بوریرام را برعهده گرفته است؛ به همین بهانه گفت‌و‌گویی را با وی انجام دادیم که در ذیل می‌خوانید.
  • چطور شد مربیگری در بوریرام را قبول کردید؟ و الان این تیم چه شرایطی دارد؟
من یک مربى هستم و این حرفه من است. از چند باشگاه مختلف در آسیا پیشنهاد داشتم که در ‌‌نهایت من و مدیران بوریرام به توافق رسیدیم، الان تیم در رده چهارم لیگ است.
  • مطمئنا برای بوریرام برنامه‌های خاصی دارید؛ در این باره برایمان بگویید؟
حتما همین‌طور است هر مربى براى تیمى که مربیگرى آن را قبول می‌کند برنامه خواهد داشت. من هم برنامه خود را به مدیران این تیم ارائه كردم که مورد قبول آنها واقع شد. در سال اول قصد دارم این تیم را در رده اول تا سوم برسانم.
  • تمایل بازیکنان ایرانی برای حضور در لیگ‌های کشورهای شرق آسیا را چطور ارزیابی می‌کنید؟ الان چین، تایلند و حتی فیلیپین بازیکنان ایرانی می‌گیرند.
درخصوص میل بازیکنان ایرانى به بازى در شرق آسیا اطلاعى ندارم ولى شخصاً اعتقاد دارم که بازیکنان ایرانى در صورت لژیونر شدن باید فرا‌تر از آسیا باشند.
  • در آینده فوتبال کشورهایی مانند تایلند می‌تواند برای ما رقیب جدی باشد؟
تیم‌هاى درجه‌یک شرق آسیا تماماً با برنامه‌ریزى بلندمدت به دنبال کسب کرسى‌هاى اول آسیا هستند. بى‌شک تیم‌هاى درجه‌دو نیز دنباله‌رو تیم‌هاى موفق آسیا هستند چه شرق، چه غرب و چه آسیاى میانه.
  • فوتبال تایلند چطور می‌تواند پیشرفت لازم را در آسیا داشته باشد؟
از تایلند چه در سطح ملى و چه در سطح باشگاهى در آینده حرف‌هاى زیادى خواهید شنید؛ آنها براى رسیدن به اهداف خود سخت تلاش می‌کنند بدون آنکه با هم در جنگ و نزاع باشند.
  • آیا لیگ ایران را می‌بینند؟ برانکو را چطور دیدند؟ به نظرتان فصل بعد نتیجه می‌گیرد؟
برانکو مربى بادانش و قابل احترامى است و در پرسپولیس موفق بوده و خواهد بود. تمام بازیکنان براى موفقیت پرسپولیس یک سرباز بودند حتى ستاره‌هاى آن. البته نقش تماشاگران فهیم و فداکار پرسپولیس غیرقابل انکار است؛ دلم براى آنها تنگ شده.
  • آیا بازیکن ایرانی برای بوریرام جذب خواهید کرد؟
همان‌طور که گفتم بازیکنان ایرانى باید به ورای آسیا فکر کنند ضمن اینکه دستمزد آنها براى باشگاه‌هاى تایلندى زیاد است.
  • گویا قبل از عقد قرارداد با بوریرام یکی از تیم‌های ایرانی به شما پیشنهاد داده بود؛ این موضوع صحت دارد؟
بله؛ درست یک شب بعد از عقد قرارداد با بوریرام از یکى از باشگاه‌هاى ایران با آقاى حاجى‌باقر مدیربرنامه‌هایم تماس گرفتند و خواهان مذاکره نهایى بودند که من به مدیربرنامه‌هایم گفتم الان دیگر دیر شده است.
  • گویا هنوز مشکل مالیات شما با پرسپولیس هنوز حل نشده است.
من مجدداً از روساى پرسپولیس می‌خواهم که مشکل مالیاتی مرا حل کنند. الان 6ماه است که از ملاقات آقاى حاجى‌باقر با دکتر طاهرى می‌گذرد. ایشان قول دادند رسیدگى کنند و با ایشان جلسه بگذارند که متاسفانه بر اساس گفته وکیل من مرتبا با باشگاه تماس گرفته و موفق به دیدار یا مذاکره مجدد با مسئولان باشگاه نشده است. واقعاً متاسفم که با من این‌جور برخورد می‌کنند. ما سعى کردیم که کارمان به شکایت نکشد اما مثل اینکه دست‌هایى در کار است که دوست دارند کار مالیات من به طرح موضوع از طریق دادگاه بكشد.
  • در پایان اگر صحبتی دارید بفرمایید.
من انتصاب آقاى تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال را به ایشان تبریک می‌گویم. از زحمات آقاى کفاشیان نیز در زمانى که در خدمت تیم‌ملى بودم مجدداً تشکر می‌کنم.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین