اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۹۰۳

توقف در پروژه بازگشت پژمان

استقلال سال‌های سال در خط دفاعی‌اش بدون هیچ مشكلی در لیگ‌برتر حاضر می‌شد و خیال هواداران این تیم از خط دفاع مستحكم این تیم راحت بود اما طی 2فصل گذشته، مدافعان استقلال نتوانستند عملكرد خوبی داشته باشند..
۱۶:۰۶ - ۰۵ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-استقلال سال‌های سال در خط دفاعی‌اش بدون هیچ مشكلی در لیگ‌برتر حاضر می‌شد و خیال هواداران این تیم از خط دفاع مستحكم این تیم راحت بود اما طی 2فصل گذشته، مدافعان استقلال نتوانستند عملكرد خوبی داشته باشند. زوج امیرحسین صادقی و حنیف عمران‌زاده، در لیگ چهاردهم نتوانست عملكرد خوبی داشته باشد و در لیگ پانزدهم زوج مگویان و حنیف نیز نتوانست خیال هواداران را از یك خط دفاع مستحكم راحت كند. حالا استقلال با باقی‌ماندن حاج‌محمدی، تمدید قرارداد مگویان، بازگشت مجید حسینی و خرید كنعانی‌زادگان و رابسون برزیلی، 5مدافع میانی در اختیار دارد تا بحث حضور پژمان منتظری در استقلال كاملا منتفی باشد.
  • اختلاف قدیمی مانع حضور پژمان
پژمان منتظری از مدافعان باسابقه باشگاه استقلال است؛ كسی كه سابقه بستن بازوبند این تیم را دارد و طی سال‌های گذشته هم عملكرد خوبی در لیگ قطر و تیم‌ملی فوتبال ایران از خود به نمایش گذاشته است؛ كسی كه طی هفته‌های گذشته باز هم بحث حضور مجـــددش در اســـتقلال بر سر زبان‌ها افتاده بود اما به نظر می‌رسد منصوریان دیگر تمایلی به جذب این بازیكن نداشته باشد،‌ چراكه اختلاف قدیمی پژمان با یكی از هم دوره‌ای‌های قدیمی‌اش و رابطه نه‌چندان گرم این 2بازیكن با هم، از نظر منصوریان می‌توانست به تیم ضربه بزند و حالا كه استقلال 5مدافع میانی در اختیار دارد،‌ علیمنصور قید حضور منتظری در استقلال را زده است. این دو نفر چند سال قبل در داربی بر سر بازوبند كاپیتانی با هم به مشكل برخورده بودند. به هر حال همه می‌دانند كه این بازیكن قدیمی در تیم استقلال نقشی فراتر از یك بازیكن معمولی دارد و منصوریان نمی‌خواهد بین او و یك بازیكن دیگر كدورتی وجود داشته باشد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین