اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۶۴۴

شطرنج منصوریان با کاوه و مهرداد محمدی

داستان نقل و انتقالات این فصل پر بود از اتفاقات ویژه، از آمدن کنعانی‌زادگان به استقلال به واسطه اشتباه در تفسیر قرارداد این بازیکن با پرسپولیس گرفته تا حضور وحید امیری در پرسپولیس.
۱۳:۱۱ - ۰۳ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-اما بدون شک حضور کاوه رضایی در استقلال، پس از کش و قوس‌های فراوان، جالب ترین اتفاق در نقل و انتقالات این فصل لیگ برتر فوتبال ایران بود. اطلاعاتی که جمع کرده ایم از طراحی سناریوی پیچیده در داستان انتقال رضایی توسط استقلالی‌ها برای حریف سنتی‌شان خبر می‌دهد.

جایگزینی آقای گل بزرگترین دغدغه برانکو
وقتی برای پرسپولیسی‌ها مسجل شد که طارمی قصد ندارد فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان برود، مهم‌ترین دغدغه برانکو، جایگزین کردن یک مهاجم طراز اول به جای طارمی بود،‌کسی که با شانزده گل زده، توانست عنوان آقای گلی لیگ برتر را به تنهایی از آن خود کند. پرسپولیس خیلی زود با کاوه رضایی وارد مذاکره شد،‌ همزمان با استقلالی‌ها.‌ آنها که در اولین رویایی فصل، توانسته بودند وحید امیری را که فقط یک امضا تا استقلالی شدن فاصله داشت را پرسپولیسی کنند، قصد داشتند تا با انتقال کاوه رضایی به پرسپولیس دومین ضربه را به استقلال بزنند. اما علیمنصور که از پیوستن امیری به پرسپولیس زخم خورده بود به هیچ عنوان قصد از دست دادن رضایی را نداشت.

رد کردن محمدی هدف اصلی
مهرداد محمدی پدیده فصل گذشته تیم فوتبال راه‌آهن، در برنامه نود، به همراه برادرش عنوان کرده بود که شدیدا پرسپولیسی است و تا همین چند فصل پیش روی سکوهای استادیوم آزادی تیم مورد علاقه‌اش را تشویق می‌کرد. محمدی که در نیم‌فصل پیشنهاد استقلال تهران را به‌خاطر اینکه طرفدار پرسپولیس است رد کرده بود، دوباره از سوی استقلالی‌ها مورد توجه قرار گرفت. منصوریان اعلام کرد که دوست دارد او را به استقلال بیاورد، اما این موضوع بازهم مورد مخالفت مهاجم جوان راه‌آهن قرار گرفت. او دوباره از علاقه‌اش برای پیوستن به پرسپولیس گفت و منتظر تیم محبوبش ماند، اما پرسپولیس سرمست از توافق اولیه با کاوه رضایی، به ضرب‌العجل باشگاه راه‌آهن درباره مهرداد محمدی اهمیتی نداد و در نهایت پرسپولیسی‌ها اعلام کردند که برنامه‌ای برای جذب این بازیکن جوان ندارند تا او با عقد قراردادی به سپاهان بپیوندد. پیشرفت مذاکرات رضایی با پرسپولیس دلیل اصلی عدم تمایل برانکو به محمدی بود.


انتقال رضایی به استقلال گام آخر
علیمنصور و کاوه رضایی، خیلی پیشتر از عقد قرارداد رسمی، توافق کرده بودند، آنها با پیش بردن یک سناریوی منسجم، چند روز دیرتر قراردادشان را رسمی کردند تا ضربه بزرگی به تیم رقیب زده باشند. اگر کاوه رضایی همان ابتدا به استقلال می‌پیوست، حالا مهرداد محمدی پرسپولیسی شده بود، بازیکن جوانی که سهمیه زیر 23 سال محسوب می‌شد و با توجه به کیفیت فنی بالا و عرق عجیبی که پرسپولیس داشت، بدون شک می‌توانست جانشین خوبی برای طارمی باشد، اما منصوریان زخم خورده از انتقال امیری به پرسپولیس، سناریویی را طراحی کرد تا هم ضربه‌ای که پرسپولیس با امیری به استقلال زد را جبران کرده باشد و هم مهرداد محمدی را از این تیم دور کند. منصوریان و کاوه تصمیم گرفتند تا این بازیکن تا پای عقد قرارداد نهایی با پرسپولیس پیش برود و خیال مسئولان پرسپولیس را از جذب او راحت کنند، تا آنها تمایلی به جذب محمدی نشان ندهند.


سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین