اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۵۸۵

کری خوانی سرمربی ایسلند برای انگلیس

سر مربی ایسلند گفت: من امشب بسیار خوشحال هستم به خاطره اینکه بازیکنانم مزد زحمات و لیاقت خود را گرفتند.
۰۱:۰۷ - ۰۳ تير ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز- لاگربک مربی ایسلند بعد از صعود از گروه F در نست خبری گفت:بله این یک صعود فوق العاده و عالی برای ما بود. من بسیار خوشحال هستم به خاطره اینکه بازیکنانم مزد زحمات و لیاقت خود را گرفتند.

وی افزود: ما در سال گذشته تلاش بسیاری کردیم و توانستیم قدرت و توان خود را با صعود نشان دهیم. بازیکنانم نمایش خوبی داشتند و خواسته های من را به خوبی اجرا کردند.البته ما امروز آماده بودیم و فکر همه‌جای کار را کرده بودیم.

مربی ایسلند در ادامه اظهار داشت:امشب در دفاع خوب کار کردیم و باید همیشه همینطور باشیم.البته در نیمه دوم به مراتب بهتر و با تمرکز بازی کردیم.روی نیمکت تنش کمی وجود دارد و من معمولا آرام هستم و هواداران ایسلند واقعا فوق‌آلعاده هستند و هیچگاه ما را تنها نگذاشتند و جا دارد از آنها تشکر کنم.

ور در مورد حریف آینده و رویاروی مقابل انگلیس گفت: هیچ وقت به انگلیس نباخته‌ام و بازی با تمام تیم ها دشواری خاص خودش را دارد و دیدار مقابل انگلیس بسیار دشوار خواهد بود اما نا امید نیستم و برای رسیدن به هدف باید 6 بازی خوب را در جام انجام داد.ما 4 روز استراحت خواهیم کرد و پس از ریکاوری به مصاف شاگردان هاجسون می‌رویم

انتهای پیام/ک

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین