اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۵۱۲

پرسپولیس كشون!

استقلال در فاصله 24ساعت دو مهاجم نوك جدید خرید؛ ابتدا كاوه رضایی قراردادش را با آبی‌ها ثبت كرد و پس از آن هم آرش افشین استقلالی شد تا دو گزینه‌ای كه كم‌وبیش اسم‌شان در اطراف باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسید، به تیم رقیب پیوسته باشند..
۱۴:۲۷ - ۰۲ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-استقلال در فاصله 24ساعت دو مهاجم نوك جدید خرید؛ ابتدا كاوه رضایی قراردادش را با آبی‌ها ثبت كرد و پس از آن هم آرش افشین استقلالی شد تا دو گزینه‌ای كه كم‌وبیش اسم‌شان در اطراف باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسید، به تیم رقیب پیوسته باشند. این البته اولین ضربه‌ای نیست كه كاوه و آرش به پرسپولیس می‌زنند. این دو نفر به شكل عجیبی ظرف دو سال، دو جام را از پرسپولیس گرفته‌اند.
 اینكه می‌گوییم «عجیب» به خاطر آن است كه هر دوی آنها در متن اشتباهات بزرگ داوری علیه سرخپوشان قرار داشته‌اند؛ اشتباهاتی كه هر كدام تا مدت‌ها فضای فوتبال ایران را تحت تاثیر خودشان قرار داد. اواسط نیم‌فصل دوم لیگ سیزدهم پرسپولیس و فولاد در شرایطی به مصاف هم رفتند كه این دو تیم مدعیان اصلی فتح عنوان قهرمانی محسوب می‌شدند. بنابراین بازی مستقیم آنها در دور برگشت می‌توانست كلیدی و حیاتی باشد. این مسابقه نزدیك، تا آخرین لحظات با نتیجه مساوی در جریان بود اما در دقیقه90 اتفاق جنجالی مسابقه رخ داد و آرش افشین با خطای هند دروازه پرسپولیس را باز كرد. هند افشین در آن صحنه كاملا واضح بود و شاید همین مساله باعث شد نیلسون كوریا بعد از پایان مسابقه تا رختكن دنبال داور بدود و اعتراض كند. با این همه، رفتار او و سایر پرسپولیسی‌ها نتیجه‌ای نداشت؛ داور گل را پذیرفته بود و این یعنی مسابقه‌ای كه باید برای هر كدام از دو تیم مدعی یك امتیاز به ارمغان می‌آورد، فقط به خاطر یك اشتباه داور، ناگهان فولاد را در جدول سه امتیاز نسبت به پرسپولیس پیش انداخت!
داستان كاوه رضایی اما نزدیك‌تر است؛ موضوع به مسابقه پرسپولیس و ذوب‌آهن در مرحله یك‌چهارم نهایی جام‌حذفی باشگاه‌های كشور در همین فصل گذشته مربوط می‌شود؛ جایی كه كاوه همان اوایل بازی با ایمان صادقی تك‌به‌تك شد و توپ را بیرون از محوطه جریمه به سینه او كوبید اما داور این صحنه را خطای هند گلر قرمزها تشخیص داد و صادقی را یكضرب اخراج كرد. پرسپولیس 100دقیقه 10نفره در زمین حریف مقاومت كرد اما در آخرین دقایق وقت‌های اضافه دوم در اثر اشتباه قدیمی‌پور گل خورد و از جام حذفی كنار رفت. ذوب‌آهن با همین پیروزی صعود كرد و آخرش قهرمان این جام شد. حالا آنها سهمیه مستقیم حضور در لیگ قهرمانان را دارند اما در صورت كاهش سهمیه‌های ایران، پرسپولیس به عنوان نایب‌قهرمان لیگ باید در پلی‌آف شركت كند!
اگر قرار است شگفتی‌تان در مورد داستان مشابه دو خرید جدید استقلال كامل شود، این نكته را هم به یاد داشته باشید كه داور هر دو مسابقه جنجالی مورد اشاره، یدالله جهانبازی بود؛ مردی كه در اهواز برخورد توپ به دست آرش افشین را هند تشخیص نداد اما در اصفهان اصابت توپ به سینه صادقی را هند گرفت و اخراجش كرد!
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین