اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۴۶۳
به رغم آنکه محمدحسین کنعانی زاده به استقلال پیوست تا تعداد مدافعان در فصل جدید به عدد 3 برسد اما همچنان این بخش از ترکیب تیمی استقلال با مشکل مواجه است.
۱۰:۳۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-3مدافعی که اکنون در ترکیب استقلال دیده می‌شوند به یک شکل بازی می‌کنند و هر 3 مدافعانی قدرتی، کم تکنیک و به اصطلاح بیشتر زیر توپ‌زن هستند در صورتی که بازی در مرکز دفاع چهار نفره ایجاب می‌کند حتما مدافعان از خصوصیت بازیسازی نیز بهره‌مند باشند.
درحال حاضرکیفیت 3 مدافع استقلال هر قدر هم که خوب و ایده‌آل باشد اما آنها از خصیصه بازیسازی بی‌بهره‌اند. البته این بدان معنا نیست که استقلال با چالش بزرگی در فصل شانزدهم مواجه می‌شود اما با توجه به اینکه هنوز از زمان نقل و انتقالات باقی است، عاقلانه به نظر می‌رسد که باشگاه استقلال و شخص منصوریان در راستای جذب مدافعی با این خصوصیات فنی نیز اقدام کنند.
پیش‌تر صحبت از جذب پادوانی بود. این بازیکن از چنین مزیتی بهره‌مند است اما جذب پادو باید مستلزم آمادگی وی باشد. دیگر بازیکنی که در لیست استقلال قرار دارد پژمان منتظری است.
چنانچه او به خدمت گرفته شود تردیدی نباید داشت که استقلال یکی از بهترین خریدها را داشته و بی‌دغدغه‌ترین تیم در این ناحیه خواهد بود چرا که منتظری یکی از پا به توپ‌ترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود و از نظر فنی نیز اکنون شرایط بسیار خوبی را دارد.
به هر شکل استقلال نباید از این مهم غافل باشد و اگر می‌خواهد تیمی بی‌نقص را از نظر داشتن مدافعانی با همه خصوصیات در اختیار داشته باشد، که منتظری عالی‌ترین گزینه محسوب می‌شود. به هر شکل استقلال فصل بسیار سرنوشت‌سازی را در انتظار دارد و چنانچه در نقل و انتقالات پیش فصل موفق باشد احتمال قهرمانی‌اش در فصل شانزدهم افزایش خواهد یافت.
استقلالی که در خط حمله بازیکنان متعدد و قابلی را به خدمت گرفته قطعا اگر در قلب خط دفاع نیز بازیکنان شاخصی را در اختیار داشته باشد و از همه نوع خصوصیت بهره ببرد، آینده مطلوبی در انتظارش خواهد بود.


غیبت معنی‌دار مدافع ارمنستانی
یک هفته گذشت، مگویان نیامد
مدافع ارمنی استقلال با وجود گذشت 5 روز از تمرینات این تیم هنوز در تمرینات آفتابی نشده است. هر چند مگویان در پایان فصل گذشته با مسوولان استقلال برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق رسید اما با این حال هنوز قراردادش را تمدید نکرده است و البته در تمرینات این تیم هم شرکت نمی‌کند. در شرایطی که استقلال در پست دفاع وسط تاکنون تنها با محمدحسین کنعانی زادگان قرارداد امضا کرده، حضور هرایر مگویان برای منصوریان بسیار واجب است اما این بازیکن همچنان در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند. گفته می‌شود دیروز ادموند اختر با منصوریان دقایقی صحبت کرده اما اینکه خروجی صحبت‌های آنها چه بوده است فعلا مشخص نیست. درباره مگویان گفته می‌شود او به دلیل اینکه در دو سال حضورش در استقلال بخش عمده‌ای از پول قراردادش را نگرفته است فعلا حاضر نیست قراردادش را با آبی‌ها تمدید کند.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین