اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۳۴۹
در روزی كه همه حواس‌ها به كاوه رضایی و امضای قرارداد بین او و استقلال معطوف شده بود، خسرو حیدری خیلی بی‌سروصدا در محل باشگاه حاضر شد و قراردادش را برای 3سال دیگر با آبی‌پوشان تمدید كرد..
۱۴:۳۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-در روزی كه همه حواس‌ها به كاوه رضایی و امضای قرارداد بین او و استقلال معطوف شده بود، خسرو حیدری خیلی بی‌سروصدا در محل باشگاه حاضر شد و قراردادش را برای 3سال دیگر با آبی‌پوشان تمدید كرد. قطعا در كمتر نقطه‌ای از جهان می‌توان شاهد تمدید قراردادهای طولانی‌مدت با بازیكنان مسن بود، اما ظاهرا لیگ ایران از این قاعده تبعیت نمی‌كند. اینجا ستاره‌های فوتبال در جوانی فقط حاضرند به صورت فصل به فصل با باشگاه قرارداد ببندند، اما همین كه سن‌شان بالا می‌رود یاد تعصب و خداحافظی با پیراهن تیم محبوب و این داستان‌ها می‌افتند و خواهان عقد قراردادهای چندساله می‌شوند! خسرو حیدری بعد از مهدی رحمتی دومین بازیكن سی‌وچندساله استقلال است كه قراردادش را با این تیم برای 3فصل دیگر تمدید می‌كند.
  • آیا بدنش جواب می‌دهد؟
خسرو هنوز جزو خوب‌های فوتبال ایران است كه هر زمان برای استقلال به میدان رفته، تاثیر مثبتش را گذاشته است. با این وجود مشكل بزرگ در مورد او این است كه با افزایش سن، از مقاومت بدنش كاسته شده و این اواخر مصدومیت‌های طولانی‌مدت زیادی را تجربه كرده است. حیدری طی 3فصل اخیر مرتب آسیب دیده و از میادین دور بوده كه این وضع به ویژه در لیگ‌های سیزدهم و پانزدهم، خیلی بدتر بوده است. او در لیگ سیزدهم در یك مقطع 9بازی لیگی را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داد و در مقطع دوم، از 4بازی تیمش به همین دلیل محروم شد. در لیگ چهاردهم وضع كمی بهتر بود و خسرو در 2بازه زمانی مجموعا 5بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما در لیگ پانزدهم بحران دوباره اوج گرفت. خسرو فصل گذشته در 10بازی به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را همراهی كند كه همین مساله نقش مهمی در پر كشیدن قهرمانی از دست استقلالی‌ها داشت. حالا باید دید او در 3سال آینده كه برای استقلال توپ خواهد زد، بار دیگر اسیر چنین مصدومیت‌های مجهول و طولانی‌مدتی می‌شود یا نه؟ خسرو از 3فصل گذشته در مجموع حدود یك‌فصل را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داده و این روند ممكن است در ادامه بدتر هم بشود.
  • ناراحتی امیر و هواداران
مصدومیت‌های متعدد خسرو در این سال‌ها صدای خیلی‌ها را درآورده است. یك‌بار امیر قلعه‌نویی در مورد او و هاشم بیگ‌زاده كه به همین درد مبتلاست، گفته بود: «اینها برای من بازیكن نشدند.» همچنین بهمن‌ماه سال گذشته عده‌ای از هواداران استقلال با حضور در صفحه خسرو در اینستاگرام، از او بابت مصدومیت‌های متوالی‌اش به تندی انتقاد كردند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین