اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۲۸۴

خطری که از بیخ گوش علیفر گذشت

حتما طي روزهاي اخير شايعه بازنشستگي عليرضا عليفر و خداحافظي او با دنياي گزارشگري را شنيده‌ايد.
۰۲:۰۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز- حتما طي روزهاي اخير شايعه بازنشستگي عليرضا عليفر و خداحافظي او با دنياي گزارشگري را شنيده‌ايد؛ مطلبي كه البته از سوي خود سرهنگ تكذيب شد. او ديروز گفته قصد خداحافظي ندارد و اين شايعات را كساني در موردش مي‌سازند كه دوستش ندارند. با اين وجود به نظر مي‌رسد همه چيز به همين سادگي نيست و اين ماجرا پشت پرده متفاوتي دارد. ديروز شنيديم مسوولان شبكه سه براي جمع كردن حاشيه‌هاي فراواني كه بعد از اشتباه عليفر به وجود آمد، قصد اجراي يك ايده عجيب و غريب را داشتند كه اين طرح با مخالفت سرهنگ مواجه شده است.

از قرار معلوم مسوولان برنامه جام پانزدهم قصد داشتند چند شب بعد از اوج گرفتن ماجرا، گزارش يكي از بازي‌هاي يورو را به عليفر بسپارند و در همين حين «امير دولاب» را هم به استوديو دعوت كنند تا دو طرف روي هم را ببوسند و ماجرا خاتمه پيدا كند! وقتي اين ايده را با خود عليفر در ميان مي‌گذارند، گزارشگر قديمي تلويزيون به شدت برآشفته مي‌شود و زير بار پذيرفتن آن نمي‌رود. عليفر مي‌گويد كل هدف اين جوان از انجام چنين كاري، مطرح كردن خودش بوده و حالا اينكه صداوسيما بخواهد به او بابت كارش پاداش بدهد و تصويرش را روي آنتن زنده ببرد، خيلي عجيب خواهد بود. در اين ميان وقتي مسوولان برنامه در جريان مخالفت عليفر با اجراي اين طرح قرار مي‌گيرند، به او پيغام مي‌دهند كه كلا قيد كارش را بزند، چرا كه ديگر گزارش مسابقات را به وي نخواهند داد.

بر همين اساس هم بود كه شايعه خداحافظي عليفر بر سر زبان‌ها افتاد. هرچند شنيديم خوشبختانه همه چيز ختم به خير شده و او ديگر مشكلي براي گزارش مسابقات فوتبال ندارد. به هر حال اين اولين بار نيست كه چنين اتفاقاتي رخ مي‌دهد. تجربه نشان داده حتي ملتهب‌ترين سوژه‌هاي اجتماعي هم در گذر زمان حرارت‌شان را از دست مي‌دهند و شرايط عادي مي‌شود. مطمئن باشيد يك ماه ديگر، هيچكس يادش نخواهد بود امير دولاب كه بود و چه كرد؟ حالا يك لحظه فكرش را بكنيد كه ايده دوستان به اجرا درمي‌آمد و عليفر و دولاب با هم مقابل كادر دوربين آفتابي مي‌شدند؛ فقط خدا مي‌داند چه اتفاقي ممكن بود رخ بدهد. البته هنوز هم دير نشده و احسان عليخاني براي ماه‌عسل مي‌تواند روي اين طرح فكر كند!

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: علیفر یورو 2016
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین