اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۲۵۳

واکنش مدافع سرخ‎ها به میانگین سنی تیمش

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از اینکه قرار است دوباره پیراهن تراکتورسازی را بر تن کنم خوشحالم و امیدوارم در فصل جدید بهترین عملکرد را داشته باشم.
۱۷:۵۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگویی در مورد تمدید قراردادش با تراکتورسازی اظهار داشت: خوشحالم که یک سال دیگر پیراهن تراکتورسازی را بر تن می‌کنم و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشم. من به هیچ عنوان با باشگاه بحث مالی نداشتم و در گذشته نیز این موضوع را ثابت کردم. نصف طلبم را به باشگاه تراکتورسازی بخشیدم و این فقط به‌خاطر هواداران تراکتورسازی و علاقه‌ای است که به تیم محبوبم دارم.

وی با اشاره به جذب بازیکنان جدید و بازگشت ادینیو و محمد ابراهیمی به تراکتورسازی گفت: خوشحالم که بازیکنان خوب و باتجربه‌ای به تیم ما اضافه شدند. بابت بازگشت ابراهیمی نیز خیلی خوشحالم، چون او قبلاً هم زحمات زیادی برای تراکتورسازی کشید و می‌تواند یک فصل رؤیایی در تیم ما داشته باشد. من باید به ادینیو و دیگر بازیکنان تراکتورسازی که به‌تازگی به تیم ما آمدند، خوش‌آمد بگویم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در واکنش به انتقادهای صورت گرفته از میانگین سنی بالای این تیم تصریح کرد: من در مورد میانگین سنی حرفی ندارم و فقط باید این را بگویم که بازیکنان تراکتورسازی با مطالعه و برنامه‌ریزی قلعه‌نویی جذب شدند. مطمئناً سرمربی ما براساس تفکرات خودش این مهره‌ها را به تیم اضافه کرده است و امیدوارم در نهایت نتایج خوبی بگیریم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین