اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۲۳۵

فتح الله زاده:پرسپولیس بهتر یارگیری كرد

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال با یك‌ربع قرن فعالیت در این باشگاه حالا با وجود اینكه دیگر سمتی ندارد اما از سوی هواداران یك چهره محبوب محسوب می‌شود...
۱۶:۳۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال با یك‌ربع قرن فعالیت در این باشگاه حالا با وجود اینكه دیگر سمتی ندارد اما از سوی هواداران یك چهره محبوب محسوب می‌شود؛ به بهانه شرایط استقلال در فصل نقل‌وانتقالات و همچنین شكایت وزارت ورزش و جوانان از وی و محمد رویانیان به دلیل پرداخت مبالغ میلیاردی به بازیكنان در زمان مدیریت‌شان با او مصاحبه‌ای انجام دادیم. بخش مربوط به شكایت وزارت ورزش از او را روز گذشته خواندیم.
  • به‌عنوان فردی كه همیشه در این مقطع به هر طریقی بازیكنان بزرگ را راضی به آمدن به استقلال می‌كردید، نظرتان در مورد خریدهای استقلال در فصل نقل‌وانتقالات چیست؟
مدیران باشگاه در راستای خریدهای نقل‌وانتقالات دارند كار خودشان را انجام می‌دهند. هواداران ما هم ان‌شاءالله صبور باشند، دوستان دارند تلاش می‌كنند كه بازیكنان خوب بگیرند. آقای منصوریان گفته‌اند كه تا چند روز آینده دوبازیكن خوب خواهند گرفت. امیدوارم این دوبازیكن خوب را بگیرند و قرارداد امید ابراهیمی را هم تمدید كنند. تقریبا می‌شود گفت عملكرد استقلال در نقل‌وانتقالات خوب بوده البته رقیب(پرسپولیس) خیلی هزینه كرده و بازیكنان بهتری را گرفته است.
  • زمانی كه وحید امیری به پرسپولیس رفت، شما بیانیه دادید و نسبت به آن از مدیران فعلی استقلال انتقاد كردید الان به عملكرد استقلال در فصل نقل‌وانتقالات چه نمره‌ای می‌دهید؟
از 20، نمره17 را می‌دهم.
  • یارگیری سایر تیم‌ها را چطور ارزیابی می‌كنید؟
پرسپولیس، استقلال، تراكتورسازی، سپاهان و حتی گسترش‌فولاد تبریز اینها تیم‌هایی هستند كه به نظر من خوب یارگیری كردند. اینها تیم‌هایی هستند كه از بین‌شان قهرمان مشخص خواهد شد.
  • در مورد اخراج پرویز مظلومی از استقلال چه نظری دارید؟
می‌دانم كه هواداران‌مان از نتایج راضی نبودند ولی باید قبول كنیم با بضاعتی كه آقای مظلومی داشت، انصافا خوب كار كرد. نزدیك به 20هفته استقلال در صدر جدول بود و این موضوع به سادگی به دست نمی‌آید و اگر در نیم‌فصل دوم یكی، دویار به تیم اضافه می‌شدند و یك هافبك خوب جذب می‌شد، می‌توانست قهرمانی را هم به دست بیاورد.
  • الان شما فعالیت فوتبالی نمی‌كنید؟ خیلی از هواداران در كامنت‌های مختلف خواهان بازگشت شما در پست مدیریتی فوتبال به‌خصوص در تیم پرسپولیس هستند.
من بارها از سوی دوستان پیشنهادهایی برای مدیرعاملی یا رئیس هیات‌مدیره شدن در تیم‌های لیگ‌برتری داشته‌ام و همیشه گفته‌ام با تمام احترامی كه برای دوستان قائلم، به جز در استقلال در هیچ تیم دیگری فعالیت ورزشی نمی‌كنم مگر اینكه شرایط طوری شود كه ما خودمان تیم‌های خصوصی داشته باشیم.
  • با توجه به موضع وزارت ورزش روی شما بعید است به این زودی به استقلال برگردید.
نه؛ به هر حال این شرایط همیشه بوده. یك زمان‌هایی هم ما دور باشیم هیچ اشكالی ندارد. من ناراضی نیستم. به هر حال ما فوتبالی هستیم و باز هم در این فوتبال كار می‌كنیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین