اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۲۲۳
خسرو حیدری هافبك راست استقلال روز گذشته قرارداد 3ساله‌ای را با این باشگاه امضا كرد. او برای هشتمین فصل پیراهن استقلال را بر تن خواهد كرد و امیدوار است كه در فصل جدید دوباره با این تیم، قهرمانی در لیگ ایران را تجربه كند.
۱۵:۲۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-خسرو حیدری هافبك راست استقلال روز گذشته قرارداد 3ساله‌ای را با این باشگاه امضا كرد. او برای هشتمین فصل پیراهن استقلال را بر تن خواهد كرد و امیدوار است كه در فصل جدید دوباره با این تیم، قهرمانی در لیگ ایران را تجربه كند. خسرو در مورد تمدید قرارداد با استقلال، آینده فوتبالی‌اش در این تیم و... گفت‌وگویی اختصاصی با همشهری ورزشی انجام داد.
  • این چندمین فصلی است كه قرار است دوباره برای استقلال بازی كنی؟
هفت فصل بازی كردم و این هشتمین فصل خواهد بود.
  • از ماندن در استقلال چه احساسی داری؟
بازی در استقلال همیشه آرزوی من بود كه به این هدف مهم در فوتبالم رسیدم. همیشه دوست داشتم در تیمی كه آنجا بزرگ شدم بازی كنم و خوشحالم كه قراردادم را تمدید كردم.
  • همیشه با استقلال یا تیم‌های دیگر قرارداد یك‌ساله امضا می‌كردی، چه شد كه این‌بار با استقلال 3ساله قرارداد بستی؟
من یك فصل دیگر با استقلال قرارداد داشتم كه البته باید از لحاظ مالی با این باشگاه به توافق می‌رسیدم. بعد از مذاكراتی كه داشتیم در نهایت قرارداد 3ساله امضا كردیم. من با استقلال 3ساله بستم تا با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی كنم.
  • یعنی قرار است 3سال دیگر خداحافظی كنی؟
در فوتبال كه چیزی قابل پیش‌بینی نیست ولی به هر حال فوتبالیست‌ها یك‌روز باید از فوتبال خداحافظی كنند. من هم قرارداد 3ساله بستم تا با پیراهن تیم محبوبم از فوتبال خداحافظی كنم.
  • این درست است كه قرارداد تو مبلغی بین یك‌میلیارد و هفتصد تا 2میلیارد است؟
من دوست ندارم در مورد مسائل مالی و شایعاتی كه در این زمینه درست می‌شود صحبت كنم. فقط این را بگویم كه همیشه در این چند سال خیلی راحت با استقلال توافق كردم و هیچ مشكلی هم به وجود نیامد. در ضمن من هنوز 50درصد از پول سال گذشته و همچنین 70درصد از پول 2سال پیش را از استقلال نگرفته‌ام ولی هیچ‌وقت اعتراض نكردم و مصاحبه‌ای انجام ندادم. تمرینات را هم تحریم نكردم. من با این شرایط اما دوباره قراردادم را با استقلال تمدید كردم. این در حالی است كه بالای یك‌میلیارد از استقلال طلب دارم.
  • فكر می‌كنی فصل قبل عملكرد خوبی در استقلال داشتی؟
غیر از مصدومیتی كه دچارش شدم، باید بگویم كه عملكرد خوبی داشتم. من همیشه منتقد خودم هستم و اگر بد بازی كنم خیلی راحت می‌گویم. قبل از اینكه مصدوم شوم واقعا عملكرد خوبی داشتم و حتی بعد از مصدومیت هم بازی‌های خوبی انجام دادم. یكی از بازی‌های خوب من مقابل تراكتورسازی بود و خسرو حیدری در چنین مسابقه‌ای كه برای قهرمانی بود، باید خودش را نشان می‌داد ولی در این بازی‌ها یك یا دو نفر نمی‌توانند تعیین‌كننده باشند. تیم ما جوان بود و به دلیل بی‌تجربگی 2جام را از دست دادیم. با این حال خداراشكر كه در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا حاضر هستیم و می‌توانیم با یك تیم خوب از این مرحله عبور كنیم.
  • تو در داربی هم خوب بازی كردی ولی مثل اینكه فراموش كردی این را بگویی؟!
آقای مظلومی بعد از این بازی گفت كه قصد تعویض مرا نداشت و یكی از دستیاران او گفته بود كه تعویض شوم، در واقع تعویض من با تصمیم مظلومی نبود. من خیلی عصبانی شدم چون احساس می‌كردم در آن 20دقیقه باقی‌مانده می‌توانستم برای استقلال مفید بازی كنم اما در نهایت تعویض شدم. برای من 20دقیقه بازی‌كردن مهم نبود چون قبلا بارها بازی در داربی را تجربه كرده بودم اما از این ناراحت بودم كه می‌توانستم تاثیرگذار باشم اما نشد... در نیمه‌اول واقعا سرحال بودم و در نیمه‌دوم هم پاس‌گل دادم. داشتم با شهباززاده حرف می‌زدم كه چطور می‌توان دوباره به پرسپولیس گل زد كه دیدم تابلوی تعویض بالا آمد. البته رفتار من بعد از تعویض غیرحرفه‌ای بود و حتی از مظلومی هم عذرخواهی كردم. البته او همیشه به من لطف داشته و باید از زحمات این مربی تشكر كنم.
  • مربی‌ای كه خواست تو تعویض شوی، مجید صالح بود؟
خیر؛ صالح نبود. نمی‌خواهم اسمی بیاورم.
  • قبول داری باخت در آن داربی اتفاق بسیار تلخی برای استقلال بود و نزدیك بود كه یك فاجعه رخ دهد؟
بله، یكی از مهم‌ترین هدف‌های ما در فصل جدید جبران باخت در داربی و شكست‌دادن پرسپولیس است.
  • مظلومی بعد از پایان فصل، در مصاحبه هایش تاكید كرد كه در استقلال خیلی تنها بود و هیچ‌كس او را حمایت نكرد. در این خصوص چه صحبتی داری؟
این مسائل شخصی است و من نمی‌توانم به عنوان یك بازیكن در این خصوص صحبتی داشته باشم. مظلومی تمام تلاش خودش را در استقلال انجام داد كه جام بیاورد اما این اتفاق متاسفانه رخ نداد. او برای استقلال زحمت كشید و نباید این موضوع را نادیده بگیریم. برای این مربی آرزوی موفقیت دارم.
  • استقلال امسال با علیرضا منصوریان وارد لیگ خواهد شد. آیا او در این تیم موفق می‌شود؟
مربیگری در استقلال و بازی كردن در این تیم برای هر مربی و بازیكنی سخت است چون همه می‌دانند كه استقلال یا پرسپولیس شرایط خاص خودشان را دارند. منصوریان اما از جنس استقلال است و در این تیم رشد كرد. او در استقلال بازیكن خوبی بود و بعدها در دوران مربیگری هم توانست خودش را نشان دهد. او با انگیزه زیادی به استقلال آمده و می‌تواند در این تیم موفق شود. منصوریان به آنالیز فوتبال، بررسی وضعیت بدنی بازیكنان از طریق جی‌پی‌اس و مسائلی شبیه به این اهمیت زیادی می‌دهد.
  • آیا استقلال امسال قهرمان می شود؟
خب، ما هدفی جز قهرمانی نداریم خصوصا اینكه استقلال در چند سال اخیر نتوانسته قهرمان شود و بازیكنان و كادرفنی انگیزه زیادی برای موفقیت در لیگ ایران و همچنین لیگ قهرمانان آسیا دارند. امیدوارم امسال هواداران را خوشحال كنیم و هیچ هدفی جز قهرمانی نخواهیم داشت.
  • در مورد جدایی چند بازیكن قدیمی استقلال از جمله برهانی، طالب‌لو و عمران‌زاده چه صحبتی داری؟
آنها از دوستان خوب من هستند و زحمات‌شان از یاد نمی‌رود. برایشان آرزوی موفقیت دارم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین