اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۲۲
عضو کمیته معرفی سرمربی فصل آینده استقلال تاکید کرد که امیر قلعه‌نویی با عنوان ژنرال و اینکه می‌گفتند بهترین مربی ایران است، نتوانست نتیجه بگیرد چه برسد به منصوریان که به تازگی مربیگری را آغاز کرده است.
۱۶:۵۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حسن روشن در مورد اینکه نصرالله سجادی عنوان کرده بهرام افشارزاده به همراه کمیته‌ فنی باشگاه استقلال در حال صحبت با گزینه‌های سرمربیگری استقلال هستند، اظهار داشت: کمیته‌ای که تحت عنوان معرفی سرمربی تشکیل دادند، هفته گذشته منحل شد، چرا که افشارزاده به ما اعلام کرد دست نگه داریم و قرار است سجادی همه کارها را تجزیه و تحلیل کند.

وی افزود: گزینه ما مربی خارجی بود و گفتیم در صورت عدم توافق با مربی خارجی، چند گزینه ایرانی را مدنظر قرار دهیم. وضعیت باشگاه مشخص نیست و شنیده‌ام هیئت مدیره جدید باید معرفی شود و افشارزاده هم تا 3 ماه به صورت موقت مدیرعامل باقی خواهد ماند.

عضو کمیته معرفی سرمربی فصل آینده استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود کار استقلال با علیرضا منصوریان تمام شده است، گفت: در این زمینه چیزی نشنیده‌ام و به سود منصوریان نیست در این مقطع سرمربی استقلال شود. استقلال تیم بزرگی است و امیر قلعه‌نویی با عنوان ژنرال و اینکه می‌گفتند بهترین مربی ایران است، نتوانست نتیجه بگیرد چه برسد به منصوریان که به تازگی مربیگری را آغاز کرده است.

«استقلال توسط قلعه‌نویی می‌چرخید و افشارزاده تا بخواهد جمع و جور کند، فصل به پایان رسید». روشن با بیان این جمله در مورد سایر گزینه‌های ایرانی تصریح کرد: مظلومی تجربه بیشتری دارد ولی دانشش نسبت به منصوریان کمتر است. برای هر مربی‌ای که قرار است هدایت استقلال را برعهده بگیرد، باید شرط و شروط گذاشته شود. به عنوان مثال اگر تیم در میانه جدول قرار گرفت، فلان قدر پول بگیرد و در صورت قرار گرفتن در جمع تیم‌های بالای جدول مبلغ دیگری. این طور نباشد که مربی یک میلیارد بگیرد و تیم نتیجه هم نگیرد.

وی گفت: اوایل فصل گذشته به بازیکنان از سوی علی نظری جویباری معاون باشگاه قول‌هایی به بازیکنان داده شد که به نوعی با آنها بازی شد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال روشن
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین