اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۱۱۲

واکنش تند روزنامه پیروزی به کاوه رضایی

کاوه رضایی ده روز وقت پرسپولبس را گرفت. یکماه قبل از ان نیز پرسپولیس و استقلال را معطل نگه داشت تا مذاکرات پس از مدتها اغاز شود.
۲۰:۰۳ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|
وانانیوز، دقایقی بعد از اینکه کاوه رضایی با استقلال قرارداد بست، روزنامه پیروزی که تا چند روز قبل از او تمجید می‌کرد، رضایی را مهاجمی نا کارآمد با آماری ضعیف دانست:

 

 

کاوه رضایی ده روز وقت پرسپولبس را گرفت. یکماه قبل از ان نیز پرسپولیس و استقلال را معطل نگه داشت تا مذاکرات پس از مدتها اغاز شود. یادمان هست وقتی بختیاررحمانی با استقلال قرارداد بست پیچ کاوه رضایی را تگ کرده و به بسیاری از خبرنگاران گفت صد درصد کاوه رضایی استقلال می‌آید. حتی به همین دلیل خبر توافق او با آبی‌ها در دو رسانه منتشر شد. کاوه رضایی در پیچ خود این خبرها را تکذیب و تاکید کرد با تیمی توافق نکرده. ابتدا نمایندگان او و سپس خودش با مسولان باشگاه وارد مذاکره شدند. به پشتوانه قولهای او باشگاه قید مهرداد محمدی را زد و در سه مقطع اعلام شد او فردا با پرسپولبس امضا می کند اما نهایتا او شنبه به باشگاه اعلام داشت از دانمارک پیشنهاد دارم و می روم آنجا. در حالی که او از آدمیراواکر اتربش پیشنهاد داشت نه از دانمارک و ما تاکید کردیم او به اتریش هم نمی رود چون پیشنهاد آدمیراواکر با پاداش ها 150هزار دلار بود و بس.

 

ما پنجشنبه خبر از مذاکرات نماینده کاوه رضایی با استقلال دادیم در حالی که او تا شنبه پرسپولیس را منتظر خود گذاشته بود. رفتار او فراتر از کنعانی زادگانی بود که با استقلال قرارداد بستع و در دفتر باشگاه استقلال بود اما به یک سایت گفته بود اولویت من پرسپولیس است و دیدیم که دقایقی بعد عکس او در کنار افشارزاده منتشر شد و حالا هم عکس کاوه رضایی کنار افشارزاده منتشر شده. کاوه رضایی شان پرسپولیس را نادیده گرفت. او ده روز پرسپولیس را معطل و حال که مهاجم قابلی در بازار نیست با استقلال قرارداد بسته.

 

همان بهتر که او نیامد. یادمان باشد کاوه رضایی فقط شش گل زده. یعنی عملکردش نسبت به ساسان انصاری با نه گل و چهار پاس گل، عالیشاه با نه پاس گل و شش گل. بن سون با هفت گل و خیلی های دیگر کمتر است. کاوه رضایی با پرسپولیس مذاکره و بازارگرمی کرد و با استقلال بست. ای کاش زمان و گزینه ها را بخاطر او از دست نمی دادیم. لطمه ای که به پرسپولیس زد از دست دادن زمان و گزینه ها بود وگرنه عملکردش طبق امار از عالیشاه و علیپور و انصاری هم بمراتب کمتر است. اهالی فوتبال این رفتار او را هرگز از یاد نخواهند برد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین