اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۰۸۲
تورنمنت کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی - لهستان

زیدوند فینالیست شد/ نوری، بویری و قاسمی حذف شدند

نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان با پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی جام پیتلاسینسکی جواز حضور در فینال را کسب کرد.
۱۷:۱۳ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی از روز گذشته در شهر اسپالا لهستان آغاز شده است که در مسابقات 4 وزن دوم که از ظهر امروز آغاز شده مهدی زیدوند به فینال رسید، اما بشیر باباجان‌زاده با شکست در نیمه نهایی از حضور در دیدار پایانی بازماند. حسین نوری، پیام بویری و امیر قاسمی حذف شدند.

در وزن 66 کیلوگرم مهدی زیدوند پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل کی ووک چویی از کره جنوبی با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید. وی در دور بعد نیز ماتئوس برناتک از لهستان را با نتیجه 5 بر 2 شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد. زیدوند در این مرحله نیز با نتیجه 2 بر یک از سد میگوئل مارتینز از کوبا گذشت و فینالیست شد. وی برای کسب مدال طلا به مصاف ریو هان از کره‌جنوبی می‌رود.

در وزن 75 کیلوگرم پیام بویری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل اوکرام زید از مراکش با نتیجه 14 بر 5 شکست خورد که با توجه به شکست این کشتی‌گیر در مرحله بعد، بویری از گردونه مسابقات حذف شد.

در وزن 85 کیلوگرم حسین نوری در دور نخست با نتیجه 6 بر 2 مقابل بشیر سیدازارا از الجزایر به پیروزی رسید، اما در دور دوم با نتیجه 5 بر 2 مغلوب جاوید حمزاتوف، نفر سوم جهان از بلاروس شد که با توجه به شکست حریفش از گردونه مسابقات کنار رفت.

در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی منجزی در دور اول مانتاس کنیستاوتاس از لتونی را با نتیجه 6 بر یک شکست داد. در همین وزن بشیر باباجان‌زاده در دور نخست با نتیجه 4 بر صفر از سد لوکاس باناک از لهستان گذشت. نمایندگان کشورمان در دور بعد با یکدیگر مبارزه کردند که این دیدار با نتیجه 4 بر 3 به سود باباجان‌زاده به پایان رسید. وی در نیمه نهایی با نتیجه 2 بر صفر مغلوب آرمین ماجوروس از مجارستان شد و از حضور در فینال بازماند تا در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز مبارزه کند. با توجه به شکست باباجان‌زاده، قاسمی منجزی از گردنه مسابقات حذف شد. در این وزن 14 نفر حضور دارند.

در رقابت‌های چهار وزن نخست که دیروز (شنبه) برگزار شد رامین طاهری و مهدی علیاری در اوزان 80 و 98 کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و مهرداد مردانی در وزن 59 کیلوگرم هفتم شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین