اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۰۷۶

مـاموریت خـیلی مـمكن

علیرضا منصوریان در نخستین نشست خبری‌اش به عنوان سرمربی استقلال در پاسخ به سوال همشهری ورزشی مبنی‌بر تمایل او برای بازگرداندن مجتبی جباری و پژمان منتظری گفت: «مجتبی جباری و پژمان منتظری‌ نام‌هایی هستند که همیشه در لیست باشگاه استقلال هستند اما آنها گویا یک سال دیگر با الاهلی قرارداد دارند.»...
۱۶:۱۱ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-علیرضا منصوریان در نخستین نشست خبری‌اش به عنوان سرمربی استقلال در پاسخ به سوال همشهری ورزشی مبنی‌بر تمایل او برای بازگرداندن مجتبی جباری و پژمان منتظری گفت: «مجتبی جباری و پژمان منتظری‌ نام‌هایی هستند که همیشه در لیست باشگاه استقلال هستند اما آنها گویا یک سال دیگر با الاهلی قرارداد دارند.» اگر این اظهارنظر رسمی منصوریان را موافقت تلویحی او برای بازگشت ستاره‌های استقلال به این تیم تلقی كنیم، حالا دیگر هیچ‌كدام از آن 2بازیكن با باشگاه قطری الاهلی قراردادی ندارند و باید به انتظار بازگشت آنها نشست.
  • پایان الاهلی
بعد از كش‌وقوس‌های فراوان بر سر قرارداد جباری و منتظری با باشگاه الاهلی قطر، در نهایت به نظر می‌رسد قطری‌ها در این باره به جمع‌بندی رسیده باشند. آنها به جز یك بازیكن خارجی، خواهان تمدید قرارداد یا حضور هیچ خارجی دیگری در تیم‌شان نیستند و این یعنی مجتبی و پژمان مقابل در خروجی باشگاه الاهلی قرار گرفته‌اند. اگرچه به نظر می‌رسید با حضور بوناچیچ به عنوان سرمربی جدید الاهلی، او خواهان حفظ این 2ستاره ایرانی در این تیم باشد اما انگار سیاست‌گذاری باشگاه به نحوی است كه نمی‌تواند خواسته سرمربی را در‌این‌باره تامین كند.
  • استقلال یا قطر؟
پژمان منتظری قراردادش با الاهلی به پایان رسیده و منتظر پیشنهاد برای تمدید این قرارداد ‌است. اتفاقی كه البته به نظر نمی‌رسد رخ دهد. از طرف دیگر مجتبی جباری كه باید قرارداد خود را با الاهلی فسخ كند، طبق ادعای مدیربرنامه‌هایش 2پیشنهاد جدی از قطر دارد. با توجه به اینكه هر دوی این بازیكنان استقلالی هستند و در ایران فقط برای این تیم به میدان می‌روند، شاید شرایط جدید این تیم، آنها را برای حضور مجدد در استقلال وسوسه كند. تیمی كه به لطف هواداران پرشورش كه در اولین تمرین علیرضا منصوریان روز ویژه‌ای را برای استقلال رقم زدند و همچنین حضور سرمربی جوان و جدیدش كه خریدهای خوبی برای استقلال انجام داده، می‌تواند مقصد مناسبی برای 2بازیكنی باشد كه دوست دارند سال‌های پایانی دوران بازیكنی‌شان را در تیم محبوب‌شان باشند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین