اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۰۶۰
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: قراردادم را سه ساله امضا کردم و دوست داشتم در این تیم از فوتبال خداحافظی کنم.
۱۴:۲۶ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-خسرو حیدری پس از ثبت قراردادش در هیأت فوتبال گفت: سال گذشته قرارداد دو ساله بستم و امسال هم باید با باشگاه توافق می‌کردیم که پس از مذاکره با باشگاه توافق حاصل شد و قرارداد سه ساله امضا کردم. باشگاه این پیشنهاد را داد و با توجه به اینکه دوست دارم در استقلال از فوتبال خداحافظی کنم این مسئله را پذیرفتم.

وی افزود: یک روز از تیم جوانان استقلال راهی تیم بزرگسالان شدم و حالا هم دوست دارم در جایی که فوتبالم رشد کرده از دنیای فوتبال خداحافظی کنم. امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

مدافع استقلال در مورد عملکرد فصل قبل این تیم و حضور علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی خاطرنشان کرد: ابتدا باید از هواداران عذرخواهی کنم. ما در دو جام مدعی بودیم. فکر می‌کنم حضور ما در فینال حذفی باعث شد انگیزه تیم در لیگ برتر کم شود که این مسئله خوب نبود. پرویز مظلومی هم تمام تلاشش را انجام داد تا برای استقلال یک جام بیاورد. او چندسال قبل هم با استقلال قهرمان جام حذفی شده بود و دوست داشت این موفقیت را تکرار کند. همین که ما توانستیم پس از دو سال به پلی آف آسیا برویم موفقیتی است که در دو سال اخیر اتفاق نیفتاده است.

وی یادآور شد: فقط می‌توانم از هواداران عذرخواهی کنم و امیدوارم با منصوریان که از جنس استقلال است فصل خوبی داشته باشیم.امیدوارم از مرحله پلی‌آف آسیا بالا برویم و در لیگ برتر و جام حذفی هم به دنبال کسب جام هستیم. منصوریان با انگیزه زیاد به استقلال آمده تا در مربیگری هم مثل دوران بازیگری موفق باشد.

حیدری با اشاره به اینکه هفت سال در استقلال بوده‌، در پاسخ به این سوال که وحید طالب‌لو، آرش برهانی و حنیف عمران زاده بعد از مدت‌ها حضور در این تیم در لیست مازاد قرار گرفتند و آیا نگران نیست این اتفاق برای او رخ دهد، اظهار داشت: شاید این اتفاق برای هر کسی بیفتد. نمی‌توان از زحمت‌هایی که عمران‌زاده، طالب‌لو و برهانی کشیدند چشم‌پوشی کرد. این بازیکنان همه برای استقلال افتخار آفرینی کردند و تلاش زیادی انجام دادند.

انتهای پیام/ا

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین