اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۸۵۲

چرا کاوه رضایی با پرسپولیس نمی‌بندد؟

این روزها بحث پرسپولیسی شدن کاوه رضایی به یک موضوع پیچیده برای هواداران این تیم تبدیل شده است.
۱۰:۴۲ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-این روزها بحث پرسپولیسی شدن کاوه رضایی به یک موضوع پیچیده برای هواداران این تیم تبدیل شده است. روز سه‌شنبه بود که اخباری مبنی بر پرسپولیسی شدن کاوه رضایی در رسانه‌ها منتشر شد تا این تیم در آستانه پیروزی بزرگ در فصل نقل و انتقالات قرار بگیرد اما با گذشت چند روز هنوز قراردادی بین طرفین امضا نشده است. در این بین صحبت‌های متناقضی در مورد دلیل منعقد نشدن قرارداد رضایی با پرسپولیس انجام شده است، رسانه‌ها اعلام کرده‌اند او شروط عجیبی گذاشته است که مورد قبول مسئولان قرمزها قرار نگرفته است اما مدیران باشگاه مدعی شده‌اند که کاوه رضایی قول داده است با این باشگاه قرارداد امضا کند و خبر عدم توافق بین دوطرف را تکذیب می‌کنند.

هرچه که هست در روزهای گذشته دوباره بحث‌هایی در مورد استقلالی شدن کاوه رضایی مطرح شده است و ظاهرا آبی‌ها دوباره باب مذاکره با یکی از ستاره‌های فصل نقل و انتقالات باز کرده‌اند تا این بار هواداران پرسپولیس نگران وضعیت فصل آینده تیمشان شوند. البته در این بین شنیده می‌شود مدیران پرسپولیس به دلایلی فعلا مذاکره با کاوه رضایی را متوقف کرده‌اند.

گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها هنوز هم امیدوار هستند که بتوانند مهدی طارمی آقای گل فصل گذشته لیگ برتر را در تیمشان حفظ کنند. طارمی بعد از پایان فصل مدعی شد قصد دارد فوتبالش را در خارج از ایران ادامه بدهد ولی پرسپولیسی‌ها همچنان امیدوار به جذب او هستند. البته تمدید قرارداد طارمی با پرسپولیس هزینه‌های زیادی برای مدیران این باشگاه در پی خواهد داشت و گفته می شود حسین هدایتی قول داده است تمام این هزینه‌ها را تقبل کند.

به همین دلیل کاوه رضایی هم از این اتفاق آگاه است و برای رفتن به پرسپولیس دودل شده است.

هدایتی برای خرید وحید امیری هم کمک زیادی به پرسپولیس کرد و حالا قرار است با تامین هزینه‌های تمدید قرارداد طارمی یک بار دیگر به مرد محبوب سکوهای سرخ تبدیل شود. هدایتی در این روزها رویای حضور در هیأت مدیره پرسپولیس را در سر می‌پروراند و به همین دلیل قصد دارد با تامین هزینه‌های تمدید قرارداد طارمی در بین هواداران پرسپولیس برای خود مقبولیت بخرد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین