اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۸۱۷۱

سیمئونه: رئال نسبت به ابتدای فصل تیمی متفاوت است

سیمئونه: رئال نسبت به ابتدای فصل تیمی متفاوت است
دیه‌گو سیمئونه در پی برتری 3 بر 2 شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش مقابل بارسلونا در مرحله نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا در عربستان گفت: به نظرم ما باید آرامش خود را حفظ کنیم.
۱۲:۲۰ - ۲۰ دی ۱۳۹۸
وانانیوز|

دیه‌گو سیمئونه در پی برتری 3 بر 2 شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش مقابل بارسلونا در مرحله نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا در عربستان گفت: به نظرم ما باید آرامش خود را حفظ کنیم. رسیدن ما به فینال سوپرجام اسپانیا برای هواداران و البته باشگاه و بازیکنان مهم است. بازی مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان خیلی دشوار بود. بارسلونا از حیث مالکیت توپ و حمله بهترین تیم جهان است.

وی افزود: ما در نیمه اول خیلی به دردسر افتادیم اما به نظرم نیمه دوم متفاوت بود. بارسلونا تا دقیقه 75 فشار خود روی ما را حفظ کرد و موقعیت‌هایی هم داشت اما در ادامه ویژگی‌هایی که اتلتیکومادرید را از سایر تیم‌ها متمایز می‌کند، ظاهر شد که آن شجاعت، قدرت و باوری که است که بازیکنان ما دارند. ما در این بازی با وضعیتی دشوار و تقریباً غیرممکن روبه‌رو بودیم، اما این حس را داشتیم که می‌توانیم به گل تساوی و حتی پیروزی دست پیدا کنیم و در نهایت هم این اتفاق افتاد.

سرمربی اتلتیکومادرید همچنین درباره دیدار فینال سوپرجام اروپا که قرار است شاگردانش در جده عربستان به مصاف رئال مادرید بروند، اظهار داشت: شکی ندارم که زیدان سرمربی شگفت‌انگیز و مناسبی برای رئال مادرید است. نتایجی که او با رئال کسب کرده، خود گویایی همه چیز است. آنها اکنون نسبت به ابتدای فصل تیمی متفاوت هستند و با وجود غیبت ادن ازار، کریم بنزما و گرث بیل واکنش خوبی از خود در زمین نشان دادند.

سیمئونه تصریح کرد: رئال مادرید پنج هافبک در زمین دارد که می‌توانند پاس‌های دقیقی بدهند و این را در بازی با والنسیا با عملکرد فوق‌العاده‌شان نشان دادند. ما باید با تیم قدرتمندی در فینال مصاف کنیم.

تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکومادرید از ساعت 21:30 یکشنبه در جده به مصاف هم می‌روند تا فاتح سوپرجام اسپانیا مشخص شود.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین