اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۶۱۶

منتظری امروز می‌بندد؟

علیرضا منصوریان سرمربی‌ جدید استقلال اعتقاد ویژه‌ای به امور دفاعی دارد. او كه در فوتبال، سبك مربیگری خودش را «كپی» كارلوس كی‌روش می‌داند، با قرار دادن حنیف عمران‌زاده در لیست خروجی، نشان داد كه تفكرات جدیدی برای قلب دفاع استقلال در سر دارد...
۱۲:۰۶ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-علیرضا منصوریان سرمربی‌ جدید استقلال اعتقاد ویژه‌ای به امور دفاعی دارد. او كه در فوتبال، سبك مربیگری خودش را «كپی» كارلوس كی‌روش می‌داند، با قرار دادن حنیف عمران‌زاده در لیست خروجی، نشان داد كه تفكرات جدیدی برای قلب دفاع استقلال در سر دارد. آمدن كنعانی‌زادگان به استقلال بدون شك با توصیه كارلوس كی‌روش صورت گرفته و در حال حاضر استقلال فقط با دو مدافع میانی قرارداد دارد؛ حاج‌محمدی و كنعانی‌زادگان. منصوریان به دنبال جذب 2مدافع میانی دیگر هم هست كه به احتمال فراوان تمدید 2ساله مگویان با استقلال فقط یك امضا كم دارد و این مدافع ارمنی، در همین تیم خواهد ماند.
اما نكته اصلی برای استقلال چهارمین مدافع این تیم است. آبی‌ها 5سهمیه لیگ‌برتری خود را جذب كرده‌اند و برای ششمین سهمیه‌شان چند جای خالی دارند. جذب مدافع میانی لیگ‌برتری در دستوركار استقلال نیست و از آنجایی كه پژمان منتظری قراردادش با باشگاه قطری به پایان رسیده، منصوریان در تلاش است تا امروز و فردا قرارداد منتظری با استقلال را نهایی كند. با توجه به اینكه این بازیكن پیشنهاد چشمگیری در قطر ندارد، بعید نیست دوباره راضی شود پیراهن این تیم را بر تن كند و با آمدن او، 4مدافع مركزی مدنظر منصوریان جذب خواهند شد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین