اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۴۹۴

مطمئن باشيد روزي به پرسپوليس برمي‌گردم

کاپیتان اسبق پرسپولیس که به تراکتورسازی پیوسته گفت:4 هفته ایران بودم، یک تماس خشک و خالی نگرفتند.
۱۳:۴۸ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-محمد نوري كاپيتان فصل گذشته مسيمير و سابق پرسپوليس تا ديروز هم منتظر تماس برانكو ماند اما وقتي خبري نشد با تراكتورسازي تبريز به توافق رسيد و قرارداد بست. پس از اين ماجرا با محمد نوري تماس گرفتيم كه حرف‌هاي جالبي زد.

* شنيديم تا لحظه آخر هم منتظر تماس پرسپوليسي‌ها بودي؟
متأسفانه نه خبري از مسئولان پرسپوليس شد و نه برانكو! هيچ كس از اين باشگاه به من زنگ نزد و به همين خاطر به پيشنهاد تراكتورسازي پاسخ مثبت دادم.

* از لحن صدايت به نظر مي‌رسد از پرسپوليسي‌ها و برانكو دلخور هستي.
مگر مي‌شود از برانكو دلخور نباشم؟ من با وجود آن كه هافبك بودم چهارمين گلزن تاريخ پرسپوليس هستم. 4 هفته‌اي مي‌شود به ايران آمده‌ام و كوچك‌ترين تماسي برانكو و باشگاه با من نگرفتند. بارها گفتم دوست دارم در پرسپوليس بازي كنم. البته حتماً بنويسيد بابت 5، 6 سال حمايت از هواداران پرسپوليس ممنون هستم و خودم را مديون آنها مي‌دانم اما رفتار مسئولان باشگاه با من درست نبود.

* چه شد كه تراكتورسازي را انتخاب كردي؟
5 پيشنهاد مختلف داشتم و با مربيان و مديران آنها صحبت كردم. از آنجايي كه به سردار آجورلو و آقاي قلعه‌نويي اعتماد و اعتقاد ويژه‌اي داشتم و با توجه به اينكه مي‌دانم تراكتورسازي چه هواداران پرشوري مثل پرسپوليس دارد به اين تيم پيوستم.

* محسن بنگر هم تراكتوري شده و...
بله، امسال نفرات خوبي به تراكتورسازي آمدند و اسكلت فصل گذشته هم حفظ شده است. مطمئن باشيد ما در ليگ شانزدهم مدعي اصلي قهرماني خواهيم بود.

* در پايان حرف خاصي نداري؟
از قول من بنويسيد روزي به پرسپوليس برمي‌گردم چون هرچه دارم از اين تيم است اما از امروز بازيكن تراكتورسازي هستم و تمام تلاش خود را به خرج مي‌دهم تا اين تيم فصل آينده جام بگيرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین