اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۴۷۰

واکنش باشگاه ذوب آهن به توافق پرسپولیس با کاوه رضایی

مدیرعامل باشگاه ذوب‌‌‌آهن گفت: «توانایی آن را داریم، با وجود کمبودهایی که داریم به اهداف خود برسیم.»
۱۱:۴۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-سعید آذری درباره انتقال احتمالی کاوه رضایی به پرسپولیس اظهار داشت: «رضایی با ما قرارداد ندارد و طبیعتا می‌تواند با هر تیمی که دوست دارد، قرارداد ببندد. ما نمی‌توانیم وضعیت بازیکنی را پیگیری کنیم که تمایلی به تمدید قرارداد با تیم را ندارد. اما مسئله‌ای که در این میان وجود دارد این است که چگونه استقلال و پرسپولیس که زیرنظر دولت اداره می‌شوند، در فصل نقل و انتقالات رقم‌های نجومی را برای جذب بازیکنان مورد نظر خود پیشنهاد می‌دهند و با چنین ارقامی بازیکن می‌خرند.»

 

وی ادامه داد: «وزیر ورزش تنها به این دو باشگاه که مستقیما زیرنظر خودش اداره می‌شود، گوشزد می‌کند که در خرید بازیکن قیمت‌های بالایی را نپردازند اما در عمل شاهد این هستیم که اقدامی برای جلوگیری از آن صورت نمی‌گیرد. دو باشگاه بزرگ پایتخت به راحتی بازیکنان مدنظر خود را با هزینه‌های بالا جذب می‌کنند اما باشگاه‌های دیگر نمی‌توانند چنین ارقامی را پرداخت کنند. این موضوع باعث شده‌است تا ستاره‌ها جذب این دو باشگاه شوند به نظر من این عمل اجحاف در حق باشگاه‌های دیگر است.»

 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌‌‌آهن در خصوص اینکه این باشگاه می‌تواند بازیکنانی که در فهرست موردنظر یحیی گل‌محمدی قراردارند را جذب کند، عنوان کرد: «ما تعامل خوبی با گل‌محمدی داریم و سعی می‌کنیم تا بازیکنانی که او می‌خواهد را به تیم بیاوریم. گل‌محمدی هم به طور کامل با بودجه‌ای که از سوی کارخانه ذوب‌‌‌آهن در اختیار باشگاه قر ار می‌گیرد، آشناست و می‌داند که ما چه توانایی‌هایی داریم.»

 

وی ادامه داد: «گل‌محمدی در دو فصل گذشته موفق شده بازیکنان جوان خوبی را از طریق ذوب‌‌‌آهن به لیگ برتر فوتبال ایران معرفی کند و برنامه‌ای که برای معرفی جوانان مستعد دارد در این فصل هم ادامه خواهد داشت. ما با این گام درست سرمربی تیم‌مان عملا با یک تیر دو نشان زده‌ایم. اول اینکه تبدیل به باشگاهی بازیکن ساز می‌شویم و دوم اینکه در هزینه‌های‌مان صرفه‌جویی می‌کنیم. خوشبختانه در دو فصل اخیر هم موفق شدیم سهمیه آسیایی را بگیریم و در راستای برنامه‌هایی که داریم به دنبال این هستیم تا از رقابت‌های لیگ برتر سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم.»

 

آذری در پایان خاطرنشان کرد: «با وجود اینکه چالش‌های زیادی در اداره تیم‌های لیگ برتری از طریق وزارت ورزش دیده می‌شود و نگاه‌ها مساوی نیست، اما ما توانایی آن را داریم، با وجود کمبودهایی که داریم به اهداف خود برسیم. همه تلاش مجموعه ذوب‌‌آهن این است که این فصل موفق‌تر از فصول قبلی ظاهر شویم و نتایج به مراتب بهتری را رقم بزنیم.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین