اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۴۲۶

تمرینات ما نتیجه داد

سرمربی تیم فوتبال مجارستان معتقد است یکپارچگی بازیکنانش باعث برتری مقابل اتریشی‌ها شد.
۲۳:۵۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز- برند اشتورک که امشب تیمش در ادامه مسابقات یورو 2016 توانست 2 بر صفر اتریش را شکست دهد، اظهارداشت: به تیمم بسیار تبریک می‌گویم.مقابل اتریش ما نتیجه 3 هفته کار سخت تمرینی را با برد گرفتیم. بازی‌های دوستانه اخیرمان به ما کمک کرد به انسجام بهتری برسیم. بدیهی است در آغاز هر کاری، شما به کمی خوش‌شانسی هم نیاز دارید.این دقیقا همان چیزی است که امروز ابتدای بازی با اصابت توپ آلابا به تیر دروازه به دست آوردیم.

وی ادامه داد: هر چه از زمان بازی بیشتر گذشت، آنها کم تحرک‌تر شدند و ما بیدار شدیم. پیوسته در حال حرکت رو به جلو بودیم و آنچه که در نیمه دوم انجام دادیم،‌فوق‌العاده بود. خوشبختانه از طریق اسزالای،‌گلی عالی زدیم. گل دوم هم حاصل حرکت دسته‌جمعی خوبی بود.

اشتورک همچنین عنوان کرد:در این بازی گابور کرالی، از تمام تجربیاتی که طی سالیان بیشمار کسب کرده، نهایت بهره را برد. خوشحالم که در این نبرد که تجربه آنها بیشتر بود،‌برنده شدیم. در واقع تیم من یکپارچگی خود را حفظ و پیشرفت کرد.

او ادامه داد: مجارستان تیمی با سرعت بالا است و تمام 23 بازیکن آن مجموعه قوی و مستحکمی را تشکیل می‌دهند. بازیکنانم قادرند برای هم ایجاد موقعیت کنند. باید اعتراف کنم از بازی دوستانه با آلمان تجربیات بسیاری کسب کردیم و البته در این دیدار مورد استفاده قراردادیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین