اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۴۲

بازیکنانی که شانس لژیونر شدن دارند

با پایان لیگ برتر و آغاز نقل و انتقالات برخی بازیکنان به دنبال حضور در کشور دیگری برای ادامه فوتبال خود هستند.
۱۶:۲۲ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|
وانانیوز-در حالی که حضور بازیکنان ایرانی در لیگ های خارجی در طی سال‌های گذشته با رکود مواجه شده در این میان برخی بازیکنان به دنبال این هستند تا شانس خود را برای حضور در لیگ‌های خارجی امتحان کنند. در این میان باید دید کدام بازیکن می‌تواند در فصل جدید لقب لژیونر را به خود اختصاص داد.

محمد نوری
کاپیتان پرسپولیس طی دو فصل گذشته با پیشنهاداتی از لیگ‌های عربی مواجه شده و البته به آن پاسخ منفی داده است. بعد از درخشش نوری با حضور حمید درخشان در ترکیب سرخپوشان و ادامه این روند در لیگ قهرمانان آسیا، کاپیتان پرسپولیس با پیشنهاداتی از لیگ قطر روبرو شده و به دنبال مشخص شدن سرنوشت تیمش است تا پاسخ خود را به این تیم‌ها اعلام کند.

مهدی طارمی
روند صعودی فوق‌العاده‌ای در پرسپولیس داشت و موفق شد در اولین فصل حضورش در این تیم، باشگاه‌های زیادی را خواهان خود ببیند. طارمی که درخشش فوق‌العاده‌ای در ترکیب تیمش در لیگ قهرمانان آسیا همچون نوری تیم‌هایی را در لیگ‌های عربی خواهان خود می‌بیند و جدی‌ترین آن تیم القادسیه کویت است و باید دید پاسخ او به این پیشنهاد چیست.

احسان حاج‌صفی
چپ پای ملی‌پوش سپاهان که در فصول گذشته نیز به دنبال حضور در لیگ‌های اروپایی و ادامه فوتبالش در خارج از مرزهای ایران بود امسال نیز به دنبال تحقق بخشیدن به رویای خود است. احسان حاج‌صفی در این فصل هم با پیشنهاداتی از اروپا مواجه شده و گفته می‌شود باشگاه بوخوم آلمان نیز خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است. هرچند بعید به نظر می‌رسد سپاهان که در تدارک تیمی قدرتمند برای فصل آینده است راضی به جدایی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنانش شود.

یعقوب کریمی
بال راست استقلال که این روزها حرف و حدیث درباره بازگشت او به سپاهان نیز وجود دارد نیز می‌تواند یکی از بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ ستارگان قطر لقب بگیرد. او که در این فصل با توجه به مصدومیت بازی‌های زیادی از تیمش را از دست داد به دنبال این است که در صورت فراهم شدن شرایط به قطر کوچ کند و یک فصل بازی در این لیگ را به کارنامه خود اضافه کند و با توجه به شرایط سنی‌اش بعید نیست او را فصل آینده در لیگ ایران نبینیم.

کاوه رضایی
بازیکنی که در تیم مجید جلالی به بی‌اثرترین مهاجم نارنجی‌پوشان تبدیل شده بود با انتخابی مناسب در نیم فصل در ذوب حاضر شد و او را می‌توان جزو بازیکنان تاثیرگذار یحیی گل‌محمدی برای رسیدن به سهمیه آسیا در لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی نامید. کاوه رضایی که از زمان حضورش در تیم ملی امید به سودای حضور در اروپا را در سر می‌پروراند با نیم فصل فوق‌العاده‌ای که پشت سر گذاشت می‌تواند یکی از گزینه‌های لژیونری در فوتبال ایران باشد و باید دید مشتری اروپایی برای او پیدا می‌شود یا خیر.

رامین رضاییان 
در حالی که خیلی‌ها در ابتدا به انتخاب کارلوس‌کی‌روش خرده می‌گرفتند و حضور بازیکنی از تیم ته جدولی راه آهن را یکی از علامت سوال‌های لیست او می‌دانستند رضاییان با عملکرد خیره کننده خود موفق شد منتقدانش را به سکوت دعوت کند و در ادامه با درخشش در ترکیب راه آهن یکی از عوامل بقای این تیم لقب گرفت. در حالی که در لیگ برتر هم این بازیکن خواهان زیادی را برای خود می‌بیند به نظر می‌رسد او نیز توانایی حضور در لیگ‌های دیگر را داشته باشد و بتوان او را نیز به عنوان یکی از گزینه‌های لژیونری نامید.

مهدی شریفی
مهاجم جوان سپاهان نیز عملکرد خیره‌کننده در نیم فصل دوم از خود به نمایش گذاشت و سهم عمده‌ای در قهرمانی‌ زردپوشان اصفهانی داشت. شریفی که در آخرین لحظات از اردوی تیم ملی برای حضور در جام جهانی خط خورد مطمئنا می‌تواند با ادامه این روند یکی از گزینه‌های اصلی فوتبال ایران برای صدور بازیکن به خارج باشد و باید دید سپاهان حاضر است مهاجم جوان اما باتجربه و تکنیکی خود را از دست دهد یا خیر.

علیرضا بیرانوند
بعد از چند پرتاب دست فوق‌العاده هیجان انگیز که باعث شد نام او در رسانه‌های خارجی بر سر زبان‌ها بیفتد او را هم می‌توان یکی از گزینه‌های خروج از فوتبال ایران و ادامه بازی در لیگ‌های خارجی نامید. بیرانوند که در فصل گذشته عملکرد مناسبی در ترکیب تیمش داشت چند تیم را در لیگ برتر خواهان خود می‌بیند اما به دنبال این است تا شرایط حضور در لیگ‌های خارجی را برای خود فراهم کند و عنوان دومین گلر لژیونر فوتبال ایران را بعد از حقیقی به خود اختصاص دهد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین