اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۳۰۱
وکیل ستاره فصل پیش پرسپولیس توضیح داد: «بحث طارمی با پرسپولیس بر سر ریال و دلار نیست، او فقط نمی‌خواهد در ایران به فوتبالش ادامه بدهد.»
۱۰:۱۸ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-پرسپولیس و مهدی طارمی حتی چک و چانه‌هایشان را هم زده بودند اما چه سود که آقای گل دیگر میلی به ماندن نداشت. طارمی اگر خودش صاحب اختیار بود و پیشنهاد دندان‌گیری داشت، همان فصل پیش می‌رفت اما مشتریانش حتی به اندازه پرسپولیس هم دست و دلباز نبودند که به این جدایی ترغیبش کنند.

 

طارمی ماند و آقای گل شد و حتی برای خداحافظی حاضر نشد به باشگاه برود. حال آن‌که پیش از سوت پایان فصل رقم قرارداد جدیدش را هم تعیین کرده بود.

 

قراردادی برای محکم‌کاری تا اگر آن سوی مرزها تیم پیدا نکرد، برگردد و منت بگذارد که پیش از پایان فصل تمدید کرده و به خاطر پرسپولیس بر همه پیشنهادهای خارجی‌اش چشم بسته است. طارمی البته هنوز ناامید نشده و همچنان نشسته منتظر پیشنهادی که او را به فوتبال اروپا برساند.

 

چنین پیشنهادی فعلا مطرح نشده اما وکیل طارمی می‌گوید او چنان برای لژیونر شدن مشتاق است که حتی چک سفید امضای پرسپولیس را هم رد کرد: «در یک مراسم مذهبی که میزبانش حسین هدایتی بود، صحبت به طارمی کشید. هدایتی گفت هواداران بارها از من خواسته‌اند طارمی را حفظ کنم اما نمی‌دانم کادر فنی چه نظری دارد و اصلاً طارمی یا هر بازیکن دیگری را می‌خواهد یا نه.»

 

وی ادامه داد: «همان شب هدایتی یک برگه چک سفید امضا به من داد و گفت این را به طاهری بده. گفت هر مبلغی را که برای قرارداد طارمی لازم است، روی چک بنویسند و به بانک ببرند. من همان‌جا تشکر کردم و توضیح دادم که طارمی تصمیم گرفته به خارج برود و ما هم با پرسپولیس بحث مالی نداشتیم چون حتی بر سر رقم قرارداد فصل آینده به توافق رسیده بودیم. قبل از شهرآورد با طاهری توافق کردیم و قرار گذاشتیم که اگر طارمی ماندنی شد، قرارداد 850 میلیون ببندد.»

 

وکیل طارمی افزود: «جالب‌ اینکه وقتی به مهدی گفتم روی قرارداد 850 میلیونی توافق کرده‌ایم، گفت من دیگر در ایران بازی نمی‌کنم و اگر هم قرار شد بمانم، قرارداد کمتر از این را هم می‌پذیرم چون نمی‌خواهم در ایران پیراهن تیم دیگری را بپوشم.»

 

او همچنین از پیشنهاد چین رونمایی کرد: «امیر سلطانی که در لندن شرکت بزرگ ترانسفر و فعالیت‌های ورزشی دارد قبل از بازی برگشت با سایپا که اتفاقاً مهدی محروم هم بود با من تماس گرفت و گفت از چین برای مهدی پیشنهاد سه میلیون دلاری دارم. فکر کنم 8 یا 9 بازی از لیگ باقی مانده بود. من ماجرا را به مهدی گفتم که او جواب داد تیم در کورس قهرمانی است و با ده برابر این مبالغ هم نمی‌روم. می‌گفت نامردی است که تیم را در این شرایط ترک کنم. پس بحث طارمی با پرسپولیس بر سر ریال و دلار نیست. او فقط نمی‌خواهد در ایران به فوتبالش ادامه بدهد.»

 

در ادامه، وکیل طارمی با اشاره به این ادعای برانکو ایوانکوویچ که گفته آقای گل با یک تیم اسپانیایی قرارداد بسته، توضیح داد: «بحث ترانسفر مهدی با من نیست و دوستان دیگری آن را دنبال می‌کنند اما او هنوز با تیمی قرارداد نبسته. هر چند اگر بخواهد قرارداد ببندد قطعاً راهی یک تیم خارجی خواهد شد و در ایران نمی‌ماند.»

 

وی در پایان تاکید کرد: «اینکه می‌گویند علی دایی به طارمی گفته اگر به خارج نرفتی به صبا بیا هم صحت ندارد. اتفاقاً مهدی از دایی هم مشورت گرفت که دایی به او گفت اگر بنای رفتن به اروپا داری همین الان برو چون سن‌ات که بالاتر برود رفتن هم سخت‌تر می‌شود. صحبت دایی و طارمی درباره تیم صبا نبود. چند روز پیش که مدیران صبا دنبال مهرداد کفشگری بودند، من پیش دایی بودم و داشتم با طارمی صحبت می‌کردم که دایی گفت به مهدی بگو اگر شماره دیگری از مهرداد دارد با او تماس بگیرد و بگوید به من زنگ بزند. هیچ حرف دیگری رد و بدل نشد.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین