اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۲۳۱

هواداران ملوان از دستم عصبانی هستند

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: در انزلی همه از سقوط ملوان ناراحت و عصبانی هستند.
۱۷:۴۲ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-مساله انتقال امتیاز تیم نفت به باشگاه ملوان، به چالش جدید فوتبال ایران تبدیل شده گفتگویی از محمد احمدزاده را در مورد شرایط ملوان و انتقال امتیاز تیم نفت بخوانید:

* گفته می شود ملوان جدی‌ترین خریدار امتیاز نفت تهران است. شما به عنوان یکی از استخوان خرد کرده‌های فوتبال، با خرید امتیاز نفت موافقید یا ترجیح می‌دهید ملوان فوتبالی به لیگ برتر صعود کند؟
در این مساله چند نکته مهم وجود دارد که به نظر من تعمدا نادیده گرفته می‌شود. اول اینکه نفت قطعا قصد تیمداری در فصل آینده ندارد، پس هر تیم دیگری هم که امتیاز این تیم را بخرد به تعبیر شما غیر فوتبالی وارد لیگ برتر شده است! حالا چه اشکالی دارد ملوان که به اذعان کمیته داوران بیشترین آسیب را حتی در بازی سرنوشت ساز آخر از داوری‌ها دیده جایگزین نفت شود؟ آن هم ملوانی که هم سخت افزار حضور در لیگ برتر را دارد و هم هزاران هوادار عاشق.
مطلب مهم دیگر این است که دوستان رسانه‌ای مدام از تجربه های منفی انتقال امتیاز تیمها صحبت می کنند. ولی چرا از همین استقلال خوزستان که امسال با شایستگی به قهرمانی رسید صحبتی نیست؟ و یا آیا حضور فولاد در سالهای اخیر در لیگ برتر به نفع فوتبال ایران بوده یا به ضرر آن؟ جالب این است که مدام تکرار می کنند مردم انزلی هم علاقه‌ای به خرید سهمیه ندارند! اتفاقا" تا آنجایی که من می‌دانم اکثریت مردم این اتفاق را احقاق حق خود می‌دانند و با آن موافقند.
* پس شما به عنوان سرمربی ملوان کاملا موافق حضور ملوان در لیگ برتر هستید؟
مواردی که مطرح کردم از دید یک هوادار فوتبال و ملوان بود نه به عنوان سر مربی ملوان.

* چه ملوان در لیگ برتر حاضر شود و چه در لیگ یک گفته می‌شود که قصد جوانگرایی دارید. یعنی بازیکنان پا به سن گذاشته‌ای مانند پژمان نوری و مازیار زارع جایی در ملوان فصل آینده نخواهند داشت؟
به نظر من وقت میدان دادن به سایر جوانان مستعد این شهر رسیده و شاید ما به تغییر نسلی مشابه آنچه در سال 80 انجام شد نیاز داشته باشیم. اما همیشه در کنار استفاده از جوانان باید از توانایی‌های بازیکن‌های با تجربه نیز بهره برد. در مورد دو بازیکنی که نام بردید باید بگویم این دو در این فصل هم با تجربه و توانایی که دارند هنوز هم می توانند کمک حال ما باشند.

* از تیم سال 80 تان به جز پژمان نوری هنوز هم کسی هست که فوتبال را به عنوان بازیکن ادامه دهد؟
بله شاخص‌ترین شان سید جلال حسینی است که کاپیتان این روزهای تیم ملی است. و البته بازیکنانی مثل جواد شیرزاد، حسن اشجاری، محمد غلامین، رسول میرطرقی، حسین ملکی، علی عشوری زاد، کیوان ساجدی و ... هم تا همین اواخر فوتبال بازی می‌کردند. محمد همرنگ هم که حالا در سپیدرود بازی می‌کند.

* به نظر شما باز هم می‌توان چنین جوانانی را در فوتبال ملوان کشف و معرفی کرد؟
متاسفانه در چند سال گذشته به علل مختلف به فوتبال پایه ملوان توجه کافی نشده. اما من اطمینان دارم انزلی هنوز سرشار از استعدادهای شناخته نشده است. با برنامه ریزی مناسب می‌توان آنها را شناخت و به آنان میدان داد.

* دیروز هم باشگاه از بازیکنان پایه ملوان برای حضور در تیم اصلی تست به عمل آورد، اما شما حضور نداشتید. پس چگونه به دنبال کشف استعدادهای تازه هستید؟
من در این چند هفته به دنبال بازیکن‌های مستعد در سایر تیم‌های انزلی بودم. از طرف باشگاه با من برای حضور در این تست صحبت شد؛ ولی باوجودیکه قراردادم با باشگاه تا پایان فصل آینده است و آقای دنیامالی هم به عنوان رییس هیات مدیره از من خواستند که تیم را برای فصل بعد مهیا کنم اما من ترجیح دادم پس از تعیین تکلیف تیم به انتظار جلسه هیات مدیره بنشینم تا در مورد اهداف فصل بعد و شرایط دو طرف گفتگو کنیم.

* یعنی ممکن است سایر اعضای هیات مدیره ملوان با حضور شما بر روی نیمکت موافق نباشند؟ چون شنیده شده که در انزلی چندان با شما موافق نیستند.

در مورد نظر سایر اعضای هیات مدیره می توانید از خودشان بپرسید. اما اگر منظور شما برخی اظهار نظرها در فضای مجازی است باید بگویم که در انزلی همه از سقوط ملوان ناراحت و عصبانی هستند و طبیعی است که صدای فرد عصبانی بیشتر از سایرین به گوش برسد. من به همه آنها حق می‌دهم که از دست من هم عصبانی باشند ولی اکثریت مردم به من محبت دارند و تا جایی که در جریان هستم همگی به خوبی دلایل سقوط ملوان را می دانند و به دنبال تغییر شرایطی هستند که باعث این اتفاق شد.
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین