اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۲۰۲

پـورقازووانی!

علیرضا منصوریان پس از قرار دادن نام حنیف عمران‌زاده در فهرست مازاد استقلال، این روز‌ها سخت دنبال جذب یك‌دفاع وسط تخصصی است..
۱۴:۵۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-علیرضا منصوریان پس از قرار دادن نام حنیف عمران‌زاده در فهرست مازاد استقلال، این روز‌ها سخت دنبال جذب یك‌دفاع وسط تخصصی است. در روز‌های ابتدایی شنیده می‌شد منصوریان قصد دارد سید‌جلال حسینی را همراه خودش از نفت به استقلال بیاورد اما با بازگشت این بازیكن به پرسپولیس همه‌چیز منتفی شد. در روز‌های اخیر منصوریان خودش رسما اعلام كرده عزت‌الله پورقاز را می‌خواهد؛ بازیكنی كه برای لیگ شانزدهم با استقلال‌خوزستان قرارداد بسته است. در مقابل رسانه‌ها خبر داده‌اند منصوریان نیم‌نگاهی هم به وضعیت لئاندرو پادووانی برزیلی دارد؛ مدافعی كه یك‌سال از قراردادش با سپاهان باقی مانده اما ویسی اعتقادی به او ندارد. این در حالی است كه هم پورقاز و هم پادووانی در لیگ پانزدهم فصل خوبی را پشت سر نگذاشته‌اند و حال و روز چندان خوبی ندارند. نگاهی به كارنامه این مدافع وسط در لیگ پانزدهم این موضوع را بهتر نشان می‌دهد.

  مدافع تیم سقوط كرده
عزت‌الله پورقاز گزینه‌ای است كه منصوریان رسما از او نام آورده و این روز‌ها سخت در تلاش است تا رضایتنامه‌اش را از استقلال‌خوزستان بگیرد. بد نیست بدانید اولین گزینه منصوریان برای بازی در پست دفاع وسط، فصل گذشته بازیكن ملوان انزلی بوده؛ ملوانی كه به خاطر تفاضل گل به لیگ دسته اول سقوط كرده و دیگر جایی در سطح اول فوتبال ایران ندارد. پورقاز فصل گذشته 23‌بازی لیگ‌برتری برای ملوان انجام داد و روی هم رفته 1886‌دقیقه برای تیم بندرانزلی فوتبال بازی كرد. این آمار نشان می‌دهد پورقاز فصل گذشته حضوری 70‌درصدی در تركیب ملوان داشته است. مهم‌تر اینكه ملوان در حضور این مدافع 30‌گل خورده است. به این ترتیب باید گفت ملوان با پورقاز هر 63‌دقیقه یك‌گل دریافت كرده كه آماری ناامیدكننده به حساب می‌آید. بدنیست بدانید 86‌درصد از گل‌های خورده ملوان در زمان حضور پورقاز به ثمر رسیده است. البته پورقاز سال گذشته موفق شد 2‌گل هم وارد دروازه رقبای ملوان كند. جالب اینكه پورقاز فصل گذشته هر دو گلش را وارد دروازه نفتی كرد كه منصوریان هدایت آن را برعهده داشت!
20(3.jpg
 خارجی مورد علاقه
یكی دیگر از مدافعانی كه منصوریان برای لیگ شانزدهم روی او نظر مثبت دارد، لئاندرو پادووانی برزیلی است، مدافعی كه در لیگ چهاردهم شاگرد همین مربی در نفت‌تهران بوده است. بد نیست بدانید منصوریان در اولین فصل حضورش در نفت بدجور پای پادووانی ایستاد و حتی تا آستانه بركناری هم پیش رفت. در فصل نقل‌و‌انتقالات لیگ چهاردهم بود كه منصوریان خواهان جذب پادووانی شد اما مدیران نفت به شدت با این درخواست او مخالفت كردند ولی اصرار سرمربی این روزهای استقلال باعث شد مدیران نفت عقب‌نشینی كنند. البته پادووانی جواب اعتماد منصوریان را به بهترین شكل ممكن داد و این تیم را به جمع 8تیم برتر آسیا رساند. با این وجود پادووانی فصل گذشته كارنامه‌ای ناامیدكننده در سپاهان داشته است. او فصل گذشته تنها در 9‌بازی پیراهن پرافتخارترین تیم ایران را پوشید و فقط 707‌دقیقه فوتبال بازی كرد. این آمار نشان می‌دهد پادووانی فصل گذشته حضور 27‌درصدی در تركیب سپاهان داشته است. بد نیست بدانید سپاهان در حضور این مدافع 8‌گل از حریفان دریافت كرد؛ آماری كه نشان می‌دهد ضعیف‌ترین سپاهان تاریخ با پادووانی هر 79‌دقیقه یك‌گل خورده است.
21(3.jpg
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین