اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۰۸۲

ایران گزینه آخرم است

ایران گزینه آخرم است
در شرایطی که وضعیت بسیاری از لژیونرهای حاضر در قطر مشخص نیست روزنامه‌های این کشور از احتمال حضور چند ایرانی جدید در فصل آینده لیگ ستارگان قطر خبر می‌دهند. هر روز خبرهای ضد و نقیضی در ارتباط با پیوستن بازیکنان جدید ایرانی به باشگاه‌های قطری به گوش می‌رسد اما تا امروز هیچ‌کدام از تیم‌های حاضر در لیگ ستارگان قطر گامی برای نهایی کردن قرارداد با ایرانی‌ها برنداشته‌اند تا بسیاری این اتفاق را بی‌ارتباط با بازارگرمی ستاره‌های موجود در بازار ندانند...
۱۶:۰۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

در شرایطی که وضعیت بسیاری از لژیونرهای حاضر در قطر مشخص نیست روزنامه‌های این کشور از احتمال حضور چند ایرانی جدید در فصل آینده لیگ ستارگان قطر خبر می‌دهند. هر روز خبرهای ضد و نقیضی در ارتباط با پیوستن بازیکنان جدید ایرانی به باشگاه‌های قطری به گوش می‌رسد اما تا امروز هیچ‌کدام از تیم‌های حاضر در لیگ ستارگان قطر گامی برای نهایی کردن قرارداد با ایرانی‌ها برنداشته‌اند تا بسیاری این اتفاق را بی‌ارتباط با بازارگرمی ستاره‌های موجود در بازار ندانند.
روزنامه الرایه در بررسی شرایط باشگاه الخریطیات بار دیگر بر ادعاهای خود مبنی بر شانس بالای حضور مهاجم ایرانی در این تیم تاکید کرد و نوشت: «مربی بوسنیایی الخریطیات را باید یکی از فعال‌ترین مردان بازار نامید چون تیم او بدون هیاهو در حال تغییرات است. در این بین تنها علامت سوال بزرگ جلوی این مربی، جدایی ادریس، مهاجم مراکشی الخریطیات و پیوستن او به عجمان است که برای جانشینی مرد اول خط حمله تیم، این مربی به دنبال مهاجمانی از آفریقا و ایران است و گزینه ایرانی محتمل‌تر است.»
یكی از ایرانی‌های مقیم قطر در تلاش است تا كاوه رضایی مهاجم ایرانی ذوب‌آهن را به الخریطیات ببرد ولی او به هیچ عنوان حاضر نیست راهی این تیم شود.كاوه در شرایطی راهی قطر خواهد شد كه شرایط حضورش در یكی از 3تیم السد، الریان یا لخویا فراهم شود در غیر این‌صورت ترجیح می‌دهد به لیگ ستارگان نرود.

ایران گزینه آخرم است
رضایی شاید تنها ستاره نقل‌و‌انتقالات است كه ماه‌ها سكوت كرده و هیچ مصاحبه‌ای از او منتشر نشده است. این بازیكن قبل از انتخاب تیمش هرگز حاضر به مصاحبه نیست ولی به یكی از نزدیك‌ترین دوستانش كه بازیكن تیم ملی است، اعلام كرده كه بازی در ایران اولویت آخرش است.  رضایی گفته كه پنجره نقل‌‌وانتقالات فوتبال اروپا هنوز باز نشده و او می‌خواهد شانس خودش را برای رفتن به اروپا امتحان كند. این بازیكن تاكید كرده كه اگر نتوانست به اروپا برود، رفتن به قطر دومین گزینه‌اش خواهد بود و بازی در ایران آخرین گزینه اوست.
كاوه اگر بخواهد شانس خودش را برای رفتن به اروپا امتحان باید همچنان منتظر بماند و با این وضعیت شاید استقلال و پرسپولیس بازیكنان مورد نظرشان را بگیرند و رضایی شانسی برای پوشیدن پیراهن این دو تیم نداشته باشد. مگر اینكه نظرش را عوض كند و تصمیم به ماندن در فوتبال ایران بگیرد. او اگر خیلی زود این تصمیم را بگیرد، خیلی‌ها منتظر خواهند ماند تا ببینند كه كدام تیم را انتخاب خواهد كرد.

 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین