اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۹۲۶

به دستیاری برانكو افتخار می‌كنم

دستیار اول برانكو با كارنامه‌ای پربار و باتجربه‌ای بسیار زیاد در حالی كه خودش در لیگ كرواسی به همراه تیمش به مقام چهارم رسیده بود، حاضر شد تا در این فصل به عنوان دستیار برانكو راهی ایران شود و به عنوان دستیار اول او روی نیمكت سرخپوشان بنشیند..
۱۵:۵۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-دستیار اول برانكو با كارنامه‌ای پربار و باتجربه‌ای بسیار زیاد در حالی كه خودش در لیگ كرواسی به همراه تیمش به مقام چهارم رسیده بود، حاضر شد تا در این فصل به عنوان دستیار برانكو راهی ایران شود و به عنوان دستیار اول او روی نیمكت سرخپوشان بنشیند. سرتن چوك بعد از ورود به ایران در مورد حضور در پرسپولیس به عنوان دستیار برانكو با همشهری ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.
  • چه حسی از حضور در ایران دارید؟
من احساسم را تقسیم می‌كنم با برانكو ایوانكوویچ كه این امكان را فراهم كرد تا به ایران بیایم و در این كشور كار كنم. طی چند روز گذشته با بقیه همكارانم و دستیاران برانكو در مورد آینده صحبت می‌كردیم و می‌دانیم كه چه كار سختی در ایران خواهیم داشت مخصوصا در باشگاهی كه یك ارتش به عنوان هوادار دارد.
  • از پرسپولیس شناختی دارید؟
پرسپولیس خودش معرف كشور بزرگ ایران است و اسطوره‌های زیادی در خودش داشته است. من خوش‌شانس هستم كه با اسطوره‌ای به نام كریم باقری همكار خواهم بود. تمام تلاشم را می‌كنم تا روابط فوتبال ایران و كرواسی مستحكم‌تر شود.
  • به نظر می‌رسد كه اسطوره‌های پرسپولیس را می‌شناسید.
بله؛ من می‌دانم بازیكنان بزرگی مانند علی دایی، كریم باقری، علی كریمی و مهدی مهدوی‌كیا جزوه اسطوره‌های پرسپولیس هستند و آنهارا به خوبی می‌شناسم.
  • از حضور در پرسپولیس چه اهدافی را دنبال می‌كنید؟
سرمربی تیم پرسپولیس با حضور در این تیم تنها یك هدف دارد و آن قهرمانی است و من هم اینجا هستم تا به این هدف كمك كنم. امیدوارم كه بتوانیم هواداران‌مان را شاد كنیم.
  • شما خودتان طی این سال‌ها همواره به عنوان سرمربی فعالیت می‌كردید. چه مساله‌ای باعث شد كه حاضر شوید دستیار برانكو باشید؟
شما وقتی این امكان برایتان پیش می‌آید كه با چنین مربی بزرگی كار كنید آن وقت دیگر سوال نمی‌كنید كه باید سرمربی باشید یا كمك. باید بگویم دستیاری برانكو برایم یك افتخار است. بگذارید یك مثال برایتان بزنم؛ كی‌روش در دنیای فوتبال مربی بسیار بزرگی است اما وقتی قبول كرد تا دستیار مربی مانند فرگوسن باشد بنابراین برای من هم افتخاری است كه كمك برانكو باشم.
  • برانكو به همراه دستیار جدیدش به ایران آمد
سرمربی پرسپولیس كه بعد از چند روز از پایان لیگ به كشور خود سفر كرده بود روز گذشته به ایران برگشت تا تمرینات تیمش را دوباره آغاز كند و تمرینات بازیكنان خود را زیر نظر بگیرد. برانكو همان‌طور كه از قبل وعده داده بود همراه دستیار اول خود سرتن چوك به ایران آمد. به جز او مربی بدنساز برانكو و ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بانان سرخپوشان هم همراه با برانكو به ایران بازگشتند. برانكو و دستیارانش بعد از بازگشت به ایران در فرودگاه با استقبال مسئول سایت باشگاه و همچنین یكی از آنالیزورهای خود و اصغر نیك‌سیرت قرار گرفتند اما از مدیران پرسپولیس در مراسم استقبال خبری نبود. قرار است برانكو ظرف امروز و فردا به دیدن طاهری برود تا در مورد مسائل مختلف با او به گفت‌وگو بپردازد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین