اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۹۱۷
در چند روز گذشته، خبرهای زیادی در مورد حضور محسن بنگر كاپیتان فصل قبل پرسپولیس در تراكتورسازی مطرح شده بود..
۱۵:۱۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-در چند روز گذشته، خبرهای زیادی در مورد حضور محسن بنگر كاپیتان فصل قبل پرسپولیس در تراكتورسازی مطرح شده بود. این بازیكن در لیست امیر قلعه‌نویی برای فصل آینده است اما هنوز قراردادی با تراكتور امضا نكرده تا زمانی كه قلعه‌نویی به ایران بازگردد. هواداران تراكتورسازی اما به خاطر اتفاقات فصل گذشته بازی پرسپولیس و تراكتورسازی و درگیری بنگر با سینا عشوری از این بازیكن دلخورند. روز پنجشنبه خبری مبنی بر توافق این بازیكن برای یك سال با تراكتور شنیده شد اما بنگر فقط مذاكره را تایید كرد و در همین رابطه در صفحه اینستاگرامش اعلام كرد: «من شمال هستم و استراحت می‌کنم و هیچ قراردادی با تراکتورسازی نبسته‌ام. البته باید بگویم صحبت‌های خیلی خوبی با مسئولان این تیم انجام دادم و منتظر آقای قلعه‌نویی هستم تا از سفر برگردد و سپس تصمیم نهایی‌ام را بگیرم؛ دركل احتمال اینکه به تراکتورسازی بروم زیاد است.» از باشگاه تراكتور شنیده‌ایم بنگر اواسط هفته آینده قراردادش را با این تیم امضا می‌كند.
  • سینا آتش‌بس اعلام كرد
این در حالی است که پیش از قطعی شدن پیوستن بنگر به تراکتورسازی، افراد مختلف نسبت به حضور او در تراکتورسازی واکنش نشان داده و به مدافع جدید سرخ‌های دیار آذربایجان، خوشامد گفتند.
سینا عشوری هم به اختلاف بین هواداران و محسن بنگر پایان داد و به این بازیكن در صفحه اینستاگرامش خوش‌آمد گفت: «پرشوران یک قدم کوچک مونده تا برگردم پیش شما عزیزان اما یک نکته، باید امسال بریم به سوی قهرمانی. گذشته‌ها را فراموش کنید. هر بازیکنی که برای پیراهنش بجنگه با غیرته پس خوش‌آمد می‌گیم به دوستان و بازیکنان جدیدمون... به محسن بنگر عزیز که می‌خواد غیرتشو با پیراهن سرخ تراکتور نشون بده»
  • تراكتور بزرگ‌تر پیدا كرد
عشوری با انتشار این متن، به آتش این درگیری‌ها خاتمه داد تا به‌نوعی مشکل بنگر نیز با هواداران تراکتورسازی حل شود. در دعوایی كه بین سینا و بنگر اتفاق افتاده بود، مدافع سابق پرسپولیس گفته بود «تراكتور بزرگ‌تر ندارد!»! حالا با این انتقال می‌توان گفت از نظر سنی بزرگ‌تر تیم می‌شود. البته كاپیتان تراكتور مهدی كیانی و بعد از او ایرانپوریان هستند كه هر دو از لحاظ سنی اختلاف بالای 5سال با بنگر دارند.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین