اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۸۳

نژادفلاح بر اساس لیست برانکو تیم نمی‌بندد

این روزها پرسپولیس فعالیت هایی جسته و گریخته در فصل نقل و انتقالات دارد. آنها برای فصل جدید تدارک می بینند اما اصلا سرنوشت شان مشخص نیست.
۱۲:۳۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-شرایط پرسپولیس شرایطی خاص است. اینکه تیم پر مشتری در بازار فروش سرخابی ها حالا مشتری برای اجاره 3 ساله ندارد. پرسپولیس که با رد اهلیت هدایتی و گلرخسار ، برای اجاره 3 ساله با بحران روبرو است تقریبا برایش به این جمع بندی رسیده اند که دو نفر از اعضای فعلی هیات مدیره اش را نگه دارند. یک نفر از این دو نفر ، اکبر طاهری دوست وزیر و رئیس صندوق حمایت از ورزشکاران است و نفر بعدی هم یک پیشکسوت که باید از بین جعفر کاشانی و زادمهر انتخاب شود. نکته مهمتر اما این است که فعلا هیچ مشتری دست به نقدی راغب به اداره پرسپولیس نیست. برانکو قهر کرده و می گوید تکلیفش را مشخص نکنند، هم قراردادش را فسخ می کند و هم ممکن است از راه های دیگری دنبال دریافت معوقاتش باشد. از سوی دیگر نژادفلاح هم حالا مدام شایعاتی می شنود که احساس می کند شانس ماندنش در پرسپولیس کمتر و کمتر می شود. کریم باقری هم از این بی سامانی به ستوه آمده و علنا علیه همه ارکان باشگاه موضع گرفته و گفته هیچ یک از این ها نباید مدیران پرسپولیس می شدند.

در این بازار بلبشوی اما پرسپولیس تحرکاتش را برای بستن تیم سال بعد شروع کرده. نژادفلاح می گوید این اختیار را از نصرالله سجادی گرفته و البته معاون وزیر هم به طور ضمنی این گفته را تائید کرده است تا قائم مقام سرخ ها به کارش ادامه دهد. او در شرایطی رایزنی ها را آغاز کرده و وارد فصل نقل و انتقالات شده که برانکو رسما اعلام کرده نه لیستی به پرسپولیس برای خرید داده است و نه لیستی برای رد کردن بازیکنان مازاد. اگرچه نژادفلاح هم در چند مصاحبه این مورد را تایید کرده اما می گوید تهدید به قهر برانکو جدی نیست و باشگاه بر اساس افکار او دارد در بازار نقل و انتقالات، اتفاقات را رصد می کند.

او مدام می گوید با برانکو برای سال بعد برنامه ریزی کرده، اما خود برانکو چنین نظری ندارد. آیا واقعا سرمربی سال بعد قرمزها برانکو است یا نژادفلاح و البته مدیران بالادستی به یک گزینه جوان ایرانی فکر می کنند، این پرسشی است که ذهن هواداران پرسپولیس و حتی شخص برانکو را به خود درگیر کرده است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین