اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۷۶۰
خانه تکانی سرمربی جدید استقلال به بازیکنان این تیم ختم نمی شود و وی در روی نیمکت هم دست به تغییرات اساسی زده است.
۱۱:۱۸ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-همان طور که در جریان هستید لیست مازاد استقلال از سوی علیرضا منصوریان اعلام شد که در این لیست اسامی نفرات با تجربه ای مثل آرش برهانی و حنیف عمران زاده هم به چشم می خورد.

 

همین موضوع باعث دلخوری شدید این دو بازیکن شده است. برهانی و عمران زاده از طریق دوستان مشترک به سرمربی جدید استقلال پیغام داده اند که چرا وقتی قراردادمان با استقلال به اتمام رسیده است اسم ما را در لیست مازاد اعلام می کنید؟

 

گفته می شود مقصد بعدی برهانی و عمران زاده یک تیم تهرانی خواهد بود. با این شرایط به زودی باید منتظر مصاحبه توفانی آرش و حنیف زاده در آینده ای نزدیک باشیم.

 

البته خانه تکانی منصوریان در استقلال به بازیکنان این تیم ختم نمی شود و وی در روی نیمکت هم دست به تغییرات اساسی زده است.

 

گرچه از طرف باشگاه استقلال پیشنهاد شد که منصوریان از برخی دستیاران پرویز مظلومی در کادر فنی خود استفاده کند اما وی این موضوع را نپذیرفت. سرمربی جدید آبی ها صراحتا اعلام کرد خودش باید دستیارانش را انتخاب کند و زیر بار این پیشنهاد نمی رود.

 

منصوریان بلافاصله در کنفرانس مطبوعاتی اش محمد خرمگاه، علی چینی، کیانوش فروزش، مهدی خانبان، سید صالح مصطفوی و یک دستیار خارجی را به عنوان اعضای جدید کادر فنی استقلال معرفی کرد تا بدین ترتیب همه بدانند سیروس دین محمدی، محمد نوازی و مجید صالح جایی در تیم فصل آینده نخواهند داشت.

 

همچنین منصوریان در جمع خبرنگاران از منصور پورحیدری به عنوان سرپرست تیم استقلال یاد کرد تا مشخص شود فرزاد مجیدی هم رفتنی است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین