اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۶۹۵

۶ ماه محرومیت سوشاهم تاییدشد هم تكذیب!

شاید اگر سوشا می‌دانست که یک زمان علاقه‌مندی‌اش به چند شخصیت بانمک کارتونی، دردسرهایی در این حد برایش ایجاد می‌کند، اصلا قید تماشا کردن این انیمیشن پرطرفدار را می‌زد...
۱۲:۳۹ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز- شاید اگر سوشا می‌دانست که یک زمان علاقه‌مندی‌اش به چند شخصیت بانمک کارتونی، دردسرهایی در این حد برایش ایجاد می‌کند، اصلا قید تماشا کردن این انیمیشن پرطرفدار را می‌زد. او این روزها نه به خاطر حواشی پدیدآمده پس از انتشار تصاویر خصوصی‌اش که به خاطر «باب‌اسفنجی» آرام و قرار ندارد.
شلوارمکعبی و رفقا در لیگ برتر!
البته حتی برای بزرگ‌ترها هم باب اسفنجی، پاتریک، آقای خرچنگ و اختاپوس نیاز به معرفی ندارند اما شاید بد نباشد بدانید که این انیمیشن ساده و بسیار کم‌هزینه -نسبت به بسیاری از انیمیشن‌های هالیوودی- از سال۲۰۰۴ که اولین اکران عمومی‌ غیرسریالی‌اش را تجربه کرده تا امروز توانسته به انتخاب اول کودکان در ده‌ها کشور دنیا تبدیل شود. شبکه پویا در کشورمان هم امتیاز این انیمیشن جذاب را خریده و به‌طور عمومی ‌آن را دوبله و پخش می‌کند. با این وصف شاید بتوان به سوشا یا هرکس دیگری این حق را داد که عاشق شلوارمکعبی و رفقایش باشند. باید اعتراف کنیم که تب شهر زیردریایی آنها و حتی همبرگرهای خرچنگی، ده‌ها میلیون کودک و بزرگسال را فراگرفته است.
شلوار دردسرساز و عکس بدموقع
اما حتی اگر به سوشا این حق را بدهیم که طرفدار پروپاقرص باب‌اسفنجی باشد، باز هم اینکه او شلواری زردرنگ با تصویر این شخصیت کارتونی را به‌پا کرده و سر تمرین یکی از پرطرفدارترین تیم‌های دنیا حاضر شود، چندان قابل قبول نیست. به این ماجرا اضافه کنید حساسیتی را که از چندهفته پیش از آن بابت انتشار عکس‌های خصوصی سوشا به راه افتاده بود. او چند روز پس از بازداشت موقتش باچنین شمایلی در یک محیط پر از خبرنگار و عکاس و تماشاگر حاضر شده بود و از آن عجیب‌تر به درخواست یکی از حاضران برای عکس انداختن هم جواب مثبت داد. تک‌عکسی که به سرعت نورشبکه‌های اجتماعی را درنوردید و روزها موضوع داغ فضای مجازی باقی ماند.
خبر پشت خبر، شایعه پشت شایعه
حالا چندماه پس از انتشار تصویر دردسرساز، دوباره خبر است که پشت خبر می‌آید و شایعه است که پشت شایعه ساخته می‌شود. یک خبرگزاری از محرومیت ۶ماهه سوشا به دلیل چنین پوششی خبر می‌دهد و خبرگزاری دیگر آن را تکذیب می‌کند. ایسنا در این خصوص نوشت: «در جلسه اخیر کمیته‌ اخلاق فدراسیون فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل مسائل مختلفی در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رابطه با د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وازه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بان فصل گذشته تیم فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل پر‌‌‌‌سپولیس مورد بررسی قرار گرفت. از جمله مواردی که این کمیته‌ بررسی کرده پوشش نامناسب و خارج از عرف سوشا مکانی بود که چندی پیش جنجال زیادی به‌پا کرد. کمیته‌ اخلاق به دلایل مختلف از جمله پوشش خاص مکانی که یادآور یک شخصیت انیمیشنی (باب‌اسفنجی) بود، د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وازه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بان سابق باشگاه پر‌‌‌‌سپولیس را شش‌ماه از حضور در میادین محروم کرده است.» این رسانه البته تصریح کرده که حکم قطعی نیست و مکانی می‌تواند برای تجدید نظر درباره آن به کمیته‌ استیناف مراجعه کند. از سوی دیگر تسنیم به نقل از سرپرست کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می‌آورد: «هنوز در مورد پرونده انضباطی سوشا مکانی رأی خود را صادر نکرده‌ایم و شایعات مطرح‌شده در این رابطه، مورد تایید ما نیست.» افراسیابی در پاسخ به این پرسش که آیا کمیته اخلاق در نظر دارد محرومیتی برای مکانی در نظر بگیرد، یادآور شده: «در حال حاضر در ماه مبارک رمضان هستیم و به احترام این ماه فعلا قصد صدور حکم نداریم اما مشخص نیست در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.»
به هرحال این تایید و تکذیب‌ها به همراه صدها پست اینترنتی که طی ساعات گذشته، دوباره سوشا و پوشش او را به صدر مطالب داغ اینترنتی برده‌اند، همه نشانه‌های دیگری از دردسرهای باب‌اسفنجی و دوستانش برای دروازه‌بان پرسپولیس‌ هستند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین