اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۵۷۹

برانکو تیمی قدرتمند خواهدساخت

پیشکسوت باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: منصوریان نباید اشتباهات مظلومی را تکرار کند.
۱۲:۵۴ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز- غلامرضا فتح‌آبادي، مهاجم اسبق پرسپوليس و استقلال، در خصوص شرايط اين روزهاي سرخابي‌ها با ما هم‌صحبت شد. اين گفت‌وگو را بخوانيد.

* خريدهاي پرسپوليس و استقلال تا اينجاي كار چطور بوده است؟
استقلال، وريا غفوري و بختيار رحماني را جذب كرده است كه به نظرم تصميم درستي بود چون اين تيم در ليگ پانزدهم از نداشتن يك هافبك طراح لطمه خورد و بختيار مي‌تواند اين مشكل را برطرف كند. وريا هم يك دفاع راست سرعتي و قدرتي است و قطعاً خريدش با تفكر قبلي بوده است اما پرسپوليس هم بيكار نبوده و با جذب بيرانوند، مشكل اصلي‌اش را كه همانا درون دروازه بود، برطرف كرد. پرسپوليس فصل گذشته بيشترين لطمه را از نداشتن يك دروازه‌بان ششدانگ خورد و بيرانوند قطعاً اين مشكل را برطرف مي‌كند. ساسان انصاري هم در فولاد توانايي‌هاي خودش را ثابت كرده و قطعاً به درد پرسپوليس مي‌خورد. در كل تا اينجاي كار خريدهاي خوبي داشته‌اند.

* آيا پرسپوليس مي‌تواند مثل ليگ پانزدهم روند صعودي خود را حفظ كند؟
آنطور كه شنيده‌ام اكثر بازيكنان خوب پرسپوليس قراردادشان را تمديد كرده‌اند و قطعاً برانكو با يكي، دو خريد خوب ديگر تيمي قدرتمند خواهد ساخت. بله با توجه به شناختي كه برانكو از بازيكنانش دارد، اين بار از همان ابتداي كار، ليگ را پرقدرت آغاز خواهد كرد.

* و استقلال چطور؟ با آمدن منصوريان شرايط چطور خواهد شد؟
قطعاً منصوريان به اتفاقات فصل گذشته استقلال به قدر كافي توجه داشته كه قبول كرده هدايت اين تيم را بر عهده بگيرد. او نبايد اشتباهات مظلومي را تكرار كند. استقلال از لحاظ فني تنوع تاكتيكي نداشت و دچار مشكل شده بود. منصوريان بايد تنوع تاكتيكي در استقلال ايجاد و استقلال را از پايه درست كند. اگرچه هيأت مديره هم قطعاً بايد حامي منصوريان باشد تا زمينه براي موفقيت وي فراهم شود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین