اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۵۱۳
حاشیه‌های دیدار ایران و قرقیزستان

استقبال پرسپولیسی‌ها از سید جلال و امیری

برای تماشای دیدار ایران و قرقیزستان حدود ۷ هزار تماشاگر در وزرشگاه حضور دارند.
۲۱:۴۴ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان از ساعت 21 امشب و پس از افطار در حضور حدود 7 هزار تماشاگر آغاز شده است.

* قبل از بازی و ساعت 20 و 10 دقیقه بازیکنان تیم ملی ایران در دو گروه بازیکنان اصلی و ذخیره برای گرم کردن خود به زمین مسابقه آمدند، ضمن اینکه کادر فنی که لباس قرمز بر تن داشت، تمرینات را زیر نظر گرفته و جالب اینکه لباس کادر فنی هم‌رنگ دروزاه‌بان‌ها بود.

* با حضور بازیکنان تیم ملی ایران در زمین سید حلال حسینی و وحید امیری که گفته می‌شود قرار است راهی پرسپولیس شوند توسط هواداران این تیم تشویق شده و آنها با شعار سید پرسپولیسی‌ و وحید پرسپولیسی‌ پیش از حضور آنها در تیم سرخ‌پوش از این دو بازیکن استقبال کردند. ضمن اینکه مهدی طارمی نیز با شعار مهدی آقای گل به دفعات توسط پرسپولیسی‌ها تشویق شدند.

* 5 دقیقه بعد از بازیکنان ایران، بازیکنان تیم ملی قرقیزستان با لباس سفید برای گرم کردن وارد زمین شدند.

* مسعود عنایت رئیس کمیته داوران برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آمده، ضمن اینکه سفیر قرقیزستان نیز همراه با همسرش از جایگاه ویژه این بازی را تماشا می‌کنند.

* تماشاگرانی که روزه بودند همزمان با اذان مغرب افطار خود را در ورزشگاه آزادی و قبل از بازی باز کردند.

* داوران عمانی مسابقه نیز از ساعت 20 و 20 دقیقه برای گرم کردن و ارزیابی شرایط زمین وارد زمین چمن شده و پس از دقایقی به رختکن بازگشتند.

* در هنگام گرم کردن علیرضا جهانبخش و سردار آزمون با یکدیگر به پاسکاری پرداخته و این دو همه جا با هم بودند.

* پرچم بزرگ ایران روبروی جایگاه پهن شده و تماشاگران نیز با پرچم‌های ایران تیم ملی کشورمان را با شعارهای ایرانی باغیرت، تشویق می‌کنند.

* پدر علیرضا حقیقی به همراه مهرداد خانبان آنالیزور تیم ملی در جایگاه حضور دارند.

* امیر هاشمی‌مقدم مهاجم اسبق استقلال و مدیربرنامه‌های جهانبخش در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار فارس گفت: بعد از 21 سال دوباره به ورزشگاه آزادی آمدم و دقیقاً فضای همان سال‌ها و خاطرات بازی در استقلال برایم زنده شد. همچنین نسیم و هوای ورزشگاه آزادی هنوز هم مانند همان سال‌هاست و من دوباره به دوران جوانی بازگشتم.

* چند تماشاگر قرقیز در ورزشگاه حضور دارند.

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی پس از حضور در زمین مسابقه به منظور مستقر شدن روی نیمکت تیم ملی به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

* در دقایق نخست بازی ابتدا مارکار آقاجانیان تیم ملی را هدایت می‌کرد، اما پس از گذشت دقایقی کی‌روش به کنار زمین آمده و شخصا هدایت ملی‌پوشان را برعهده گرفت، ضمن اینکه سرمربی تیم ملی پس از گل دوم لحظاتی را با عزت‌اللهی به صحبت پرداخت.

* بازیکنان اصلی تیم ملی ایران که امروز بر روی نیمکت نشسته‌اند، بر روی نیمکت با هم به شوخی پرداخته و از نتیجه به دست‌آمده این دیدار راضی و خوشحال هستند.

* در بازی امروز سیدجلال حسینی کاپیتان ضمن اینکه او صد و دومین بازی ملی‌اش را تجربه می‌کند.

* در دقایق نخست داور یک پنالتی را برای ایران اعلام کرد که این موضوع تعجب بازیکنان قرقیزستان را به همراه داشت.

* مهدی طارمی که در بازی گذشته تیم ملی و حتی بازی امروز این تیم چند فرصت مناسب گلزنی را از دست داده بود، پس از اینکه گل دوم تیم ملی را به ثمر رساند، به شدت خوشحالی کرد و خدا را شکر کرد.

این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود ایران در حال برگزاری است.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین