اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۳۴۹

هر کمکی بتوانم به منصوریان می‌کنم

پیروز قربانی همیشه و همه جا گفته که تا چه اندازه به علیرضا منصوریان علاقه دارد و همواره او را مانند برادر بزرگترش می‌داند.
۱۵:۳۲ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-با حضور اين مربي در استقلال شايعه شده كه قرباني هم به كادرفني استقلال اضافه مي‌شود. پيروز در اين باره با خبرورزشي حرف زد.

*دوست صميمي‌ات سرمربي استقلال شد. حضور منصوريان در استقلال را مثبت ارزيابي مي‌كني؟
من يكي، دو روز قبل از اينكه اين خبر رسماً اعلام شود، با او تلفني حرف زدم و به او تبريك گفتم و بعد از آن ديگر با هم صحبت نكرده‌ايم. فقط بعد از اعلام رسمي، به او پيامك تبريك دادم. اين مي‌تواند اتفاق خوبي براي استقلال باشد. اين تيم نياز به تحول داشت و منصوريان كسي است كه مي‌تواند اين تحول را در استقلال به وجود بياورد.

*هواداران هم دوستش دارند.
البته كه عليرضا محبوب است، البته نه از جنس محبوبيت تصنعي بلكه همه واقعاً دوستش دارند. البته از هواداران مي‌خواهم صبر و تحمل‌شان را زياد كنند و در يك سال اول به او فرصت بيشتري بدهند.

*رابطه خوب شما باعث شده شايعه شود كه قرار است به كادرفني استقلال اضافه شوي. اين خبر صحت دارد؟
رفاقت يك حرف است و كار يك بحث ديگر. ما هميشه با هم رفيق هستيم و من هم هر مطلبي به ذهنم برسد كه به كار تيم مي‌‌آيد، به او يا به محمد خرمگاه كه هر دو مثل برادران بزرگترم هستند، مي‌گويم. آنها در استقلال كار و فكر خودشان را دارند و من هم برنامه‌هاي خودم را دارم.

*استقلال سه بازيكن گرفته است. نظرت درباره اين سه چيست؟
وريا غفوري بازيكن خوبي است كه البته پارسال در سپاهان كمي مصدوم بود. بختيار هم كه در پست خودش جزو بهترين‌‌هاست و نيازي به تعريف ندارد. با فرشيد باقري هم در مس كرمان و صبا همبازي بودم و بازيكن جوان و آينده‌داري است.

*فكر مي‌كني استقلال در چه پست‌هايي بازيكن مي‌خواهد؟
استقلال يكي، دو تا دفاع خوب مي‌خواهد. اين به معني خوب نبودن نفرات فعلي نيست بلكه استقلال در اين پست بازيكن كم دارد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین