اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۳۴۱

همیشه دوست داشتم كنار پژمان بازی كنم

مدافع وسط مطمئن و مورد علاقه علیرضا منصوریان، یك فصل زودتر از سرمربی‌ سابقش از نفت به استقلال آمد؛ فصلی كه نمی‌تواند خاطره خوبی در ذهن حاج‌محمدی باشد.
۱۴:۵۹ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-مدافع وسط مطمئن و مورد علاقه علیرضا منصوریان، یك فصل زودتر از سرمربی‌ سابقش از نفت به استقلال آمد؛ فصلی كه نمی‌تواند خاطره خوبی در ذهن حاج‌محمدی باشد. او كه گران‌ترین خرید استقلال در فصل گذشته بود، پس از چند بازی ابتدایی كه در تیم فیكس بود، با یك سرماخوردگی نیمكت‌نشین شد و عملكرد خوب مگویان باعث شد تا مظلومی در ادامه كمتر از حاج‌محمدی استفاده كند. حالا حاج‌محمدی با آمدن منصوریان امیدوار است بتواند به روزهای اوج خودش بازگردد.
  • فصل سختی را پشت سر گذاشتی؛ از آمدن به استقلال راضی هستی؟
فصل كه بدون شك فصل سختی بود. تا لحظات آخر در 2جام مدعی بودیم. روزهای سخت و پرفشاری را گذراندیم اما هیچ‌كدام از اینها دلیل نمی‌شود از پوشیدن پیراهن استقلال ناراضی باشم. افتخار می‌كنم كه برای استقلال به میدان می‌روم.
  • مظلومی به بازی تو اعتقاد نداشت؟
قبل از هرچیز باید بگویم كه از پرویزخان برای اینكه مرا به استقلال آورد ممنونم. او زحمات زیادی برای من و تیم كشید و امیدوارم در ادامه مسیر مربیگری‌اش موفق باشد. اگر پرویزخان به بازی من اعتقادی نداشت كه مرا جذب نمی‌كرد. من ابتدای فصل فیكس بودم و یك سرماخوردگی بی‌موقع همه‌چیز را به‌هم ریخت. اگرچه معتقدم در طول فصل، بازی‌های بیشتری را می‌توانستم در تركیب ثابت تیم قرار بگیرم اما به‌هرحال بودند كسانی كه دوست نداشتند من برای استقلال بازی كنم.
  • در كادرفنی؟
بله؛ نمی‌خواهم از كسی اسم ببرم؛ به ‌هر حال تمام كسانی كه در استقلال زحمت كشیدند بزرگ‌تر از من محسوب می‌شوند و نمی‌خواهم حرمت‌ها شكسته شود اما نمی‌توانم در قبال حقی كه از من ضایع شد سكوت كنم. من معتقدم در خط دفاعی استقلال عدالت رعایت نشد.
  • حالا منصوریان مربی محبوبت به استقلال آمد. با وجود كادری كه تجربه همكاری با آنها را داری، وضعیت برای تو بهتر خواهد شد؟
علیرضا منصوریان مربی فوق‌العاده‌ای است. او در عین رفاقت، جدیت عجیبی هم دارد. من از همكاری با او لذت می‌بردم و خوشحالم كه قرار است باز هم زیر نظر او بازی كنم. منصوریان علم مربیگری‌اش به‌روز است و می‌تواند. ضمن اینكه ارتباطش با بازیكنان فوق‌العاده است. اعضای كادرفنی او هم همه افراد بارزومه‌ای هستند كه من در كنار آنها فصل فوق‌العاده‌ای را در نفت سپری كردم.
  • به نظر می‌رسد استقلال دیگر علاقه‌ای به تمدید قرارداد حنیف ندارد و منصوریان خواستار تمدید قرارداد مگویان است...
حنیف دفاع خوبی بود و برای من هم یك رفیق عالی است. اینكه چه بازیكنی بماند و چه كسی برود نظر كادرفنی است. اگر حنیف بماند خوشحال می‌شوم و اگر او از استقلال برود برای او آرزوی موفقیت می‌كنم. درباره هرائر هم باید بگویم من با او هماهنگ بودم و باتوجه به محرومیت او در ابتدای فصل و مشكلاتی كه در انتهای فصل برای حنیف پیش آمد، من و هرائر بازی‌های خوبی برای استقلال انجام دادیم.
  • صحبت از حضور پژمان منتظری در استقلال است. با آمدن او كار برای تو سخت نمی‌شود؟
فوتبال تمامش رقابت است. ما در درون زمین با تیم مقابل رقابت داریم و در تمرینات با بازیكنان هم‌پست رقابت می‌كنیم كه چه كسی در تركیب قرار بگیرد. پژمان منتظری بهترین دفاع ایران است و من از حضور او خوشحال می‌شوم. همیشه دوست داشتم در كنار پژمان باشم تا از تجربیات او استفاده كنم. امیدوارم در نهایت فصلی درخشان را برای استقلال رقم بزنیم. قول می‌دهم زیرنظر منصوریان دوباره اوج بگیرم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین